اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی بهزیستی گیلان:

مهدهای کودک گیلان از پنجم فروردین 91 باز هستند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: مهدهای کودک گیلان به منظور رفاه حال والدین شاغل کودکان از پنجم فروردین 91 باز هستند و فعالیت می‌کنند.

مهدهای کودک گیلان از پنجم فروردین 91 باز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرحناز نوبخت‌راد بعد از ظهر امروز در جلسه بهزیستی استان با اشاره به وضعیت تعطیلی مهدهای کودک اظهار داشت: باز بودن مهدهای کودک از هفته دوم فروردین 91 در راستای رفاه خانواده‌ها به ویژه والدین کودکان است که باید بر سر کار خود بروند.

وی ادامه داد: در صورتی که مهدهای کودک در ایام تعطیلات عید پذیرش کودک نداشته باشند باید مراتب را به صورت کتبی به اداره‌های بهزیستی شهرستان خود اعلام کنند و درخواست مرخصی برای آن ایام داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه هیچ مهد کودکی در سطح استان حق مطالبه عیدی برای کارکنان خود از خانواده‌های و اولیا را ندارد، تصریح کرد: این امر در تمام مهدهای کودک گیلان از جمله خصوصی، خودکفا، روستامهد و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره شهریه مهدهای کودک در فروردین 91 ابراز داشت: شهریه فروردین مانند دیگر ماه‌های سال است و طبق شهریه اعلام شده که مورد تایید اداره بازرگانی است صورت می‌گیرد.

نوبخت‌راد ادامه داد: از ابتدای سال آموزشی 91-90 تعرفه شهریه در اختیار مهدهای کودک گیلان قرار گرفته و با توجه به اینکه نیمی از فروردین تعطیل است اما شهریه باید به صورت کامل پرداخت شود.

وی به تهیه و چاپ پیک نوروزی برای کودکان مهدهای کودک اشاره کرد و بیان داشت: این پیک برای کودکان می‌تواند مفید واقع شود و علاوه بر ضرورت رعایت نکات آموزشی و تربیتی آموزنده می‌تواند برای پرکردن اوقات فراغت نونهالان مورد استفاده قرار گیرد.

معاون اجتماعی بهزیستی گیلان، با تصریح بر اینکه در حال حاضر بالغ 600 مهد کودک با نظارت بهزیستی استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این مهدهای کودک با پذیرش حدود 18 هزار کودک پیش‌دبستانی در گیلان فعال است.

وی از مهدهای کودک گیلان خواست تا به هنگام گذاشتن سفره هفت‌سین در مهدهای خود، سنت‌های رایج در شهر و محله را از یاد نبرند.

نوبخت‌راد خاطرنشان کرد: مدیران مهدهای کودک باید به آموزه‌های دینی و مذهبی در زمینه عید نوروز نیز توجه کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول