اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند توطئه‌های دشمنان نظام و ایادی استکبار را در نطفه خفه کرد.

حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان اظهار کرد: هر رأی مانند تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب بود که حضور حماسی و پرشور مردم به خصوص اساتید و دانشجویان در این انتخابات باردیگر ولایتمداری و پایبندی آحاد مختلف مردم را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان گذشته به وحدت و همدلی در کشور نیاز داریم این حضور همراهی و همدلی ملت ایران با اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا را به نمایش گذاشت و به جهانیان ثابت کرد ملت ایران همیشه پشت سر ولایت و با بهره‌مندی از رهنمود مقام معظم رهبری آماده جان‌نثاری و پاسداری از اهداف انقلاب هستند.

رضایی افزود: امروز سرمایه‌گذاری فرهنگی و معنوی در بین قشر جوان به خصوص دانشجو نقش بسزایی را در آگاهی و ترویج مسائل معنوی، دینی و بصیرت‌افزایی آنها دارد و باید با تداوم برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در ارتقاء آگاهی و روشنگری قشر دانشجو و آشنایی بیشتر آنها با اهداف و آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدای گرانقدر نقش اساسی خود را ایفا کنیم.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های متنوعی از سوی شورای فرهنگی دانشگاه در قالب اردوی راهیان نور، کرسی آزاداندیشی، پاسخ به شبهات دینی، برنامه‌های قرآنی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی تدارک دیده شده که امیدواریم با تداوم و تنوع‌بخشی به این برنامه شاهد ارتقاء فرهنگی دانشجویان باشیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول