اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور تأمین نیاز مردم در شب عید

80 تن گوشت منجمد در چهارمحال و بختیاری ذخیره‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 80 تن گوشت منجمد به‌ منظور تأمین نیازهای مردم این استان در ایام نوروز ذخیره‌سازی شده است.

80 تن گوشت منجمد در چهارمحال و بختیاری ذخیره‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمن کرمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با دستور استاندار نرخ‌های جدید گوشت مرغ به ‌ازای هر کیلوگرم مرغ گرم 4 هزار و 200 تومان و مرغ منجمد 3 هزار و 100 تومان مصوب شده است.

وی افزود: در صورتی که واحدهای صنفی بیش از این نرخ اقدام به خرید و فروش مرغ کنند به شدت با آنها برخورد می‌شود.

کرمی با اشاره به ممنوع شدن خروج مرغ گرم و منجمد از این استان، گفت: ستاد خبری 124 گزارشات مردمی از تخلفات واحدهای صنفی در عرضه و افزایش قیمت کالاها را دریافت و بررسی می‌کنند.

وی در ادامه از ذخیره‌سازی گوشت مورد نیاز مردم برای ایام نوروز و روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: تاکنون 80 تن گوشت منجمد ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم ذخیره‌سازی گوشت قرمز در سردخانه‎های این استان، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ذخیره‌سازی گوشت مرغ نیز انجام شده است.

وی همچنین از ذخیره‌سازی یک هزار و 800 تن میوه و مرکبات مورد نیاز مردم برای ایام پایانی سال خبر داد و گفت: تاکنون 1200 تن پرتقال از باغات مازندران و 600 تن سیب درختی از ارومیه برای تامین نیاز مردم خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

کرمی به برنامه‎‌ریزی‌های انجام شده برای تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان متعهد به تامین و ذخیره‌سازی 500 تن گوشت مرغ و 100 تن گوشت قرمز شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد 50 درصدی پخت شیرینی در آستانه نوروز در این استان، گفت: در حال حاضر یک هزار و 500 فعال اتحادیه شیرینی‌سازان از هم‌اکنون برای تامین شیرینی مورد نیاز مردم در ایام نوروز برنامه‎ریزی کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هیچ کمبود کالایی در استان وجود ندارد، گفت: شیرینی‌سازان این استان از دهم اسفندماه در 62 کارگاه فعال شیرینی پزی استان تازه‌ترین انواع شیرینی و شکلات مورد نیاز مردم در ایام نوروز را تامین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال فعالیت کارگاه‌های شیرینی‌ پزی تمام وقت است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول