اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی علیرضا تقاصی صورت گرفت

راهیابی فیلم‌های "دوباره نگاه کن" و "خداپرست" به جشنواره اترک

خبرگزاری فارس: فیلم‌های داستانی و مستند "دوباره نگاه کن" و "خداپرست" به کارگردانی علیرضا تقاصی به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار "اترک" راه یافتند.

راهیابی فیلم‌های "دوباره نگاه کن" و "خداپرست" به جشنواره اترک

کارگردان کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم مستند "دوباره نگاه کن" در شهرستان بم و در زمینه زلزله تهیه و تولید شد.

وی تصریح کرد: این فیلم در دو ورژن 100 ثانیه و سه دقیقه‌ای و برای نخستین بار در استان کرمان با روش فول‌اچ‌دی و فول‌فریم ساخته شده است.

تقاصی موضوع فیلم "دوباره نگاه کن" را موقعیت انسانی برشمرد و عنوان کرد: در این فیلم یک عکاس در موقعیتی قرار می‌گیرد که باید بین یک کادر زیبا برای عکاسی و نجات یک انسان یکی را انتخاب کند.

وی از حضور فیلم مستند "دوباره نگاه کن" در یازدهمین جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار "اترک" خبر داد و خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان کرمان تهیه‌کننده این فیلم است.

این کارگردان جوان همچنین به راهیابی فیلم مستند "خداپرست" در جشنواره اترک اشاره کرد و ابراز داشت: این فیلم 25 دقیقه‌ای درباره بانویی است که بزرگترین مزرعه شترمرغ در کرمان را راه‌اندازی کرده است.

تقاضی بیان داشت: فیلم مستند "خداپرست" در کرمان و جوپار فیلمبرداری شده است و تولید فیلم 10 روز به طول انجامید و دو ماه برای پیش تولید فیلم زمان صرف شد.

وی افزود: این فیلم به تهیه‌کنندگی عطیه آستانی و در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید شده است.

به گزارش فارس، یازدهمین جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار "اترک" در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم 21 تا 23 اسفند ماه جاری با حضور استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول