اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کانون پرورش فکری بوشهر

فیلم "نقطه آبی کمرنگ" کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم "نقطه آبی کمرنگ" به کارگردانی کیوان تقیه و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر کلید خورد.

فیلم "نقطه آبی کمرنگ" کلید خورد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ "نقطه آبی کم رنگ" عنوان فیلم کوتاه داستانی است که مدت یک ماه تصویربرداری آن در بوشهر ادامه خواهد داشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در بازدید از صحنه فیلم‌برداری گفت: این استان دارای جوانان توانمند و بسیار مستعد در عرصه فیلم‌سازی است که برخی از این عزیزان دارای ایده و طرح‌های جدید و خلاقانه‌ای هستند.

زکیه امیر‌پور با تشکر از مدیریت امور سینمایی کانون افزود: کانون استان بوشهر از اوایل سال جاری در فکر تولید چنین اثری بود که سرانجام فیلم‌نامه این پروژه آبان ماه به امور سینمایی ارسال و در شورای مربوطه مطرح و خوشبختانه به تصویب رسید که جا دارد از توجه ویژه سرکار خانم میرهادی، مدیریت امور سینمایی کانون تشکر کنم.

کیوان تقیه کارگردان فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم رنگ» نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر و کار‌شناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در ارتباط با ماجرای این فیلم گفت: قصه فیلم کوتاه داستانی «نقطه آبی کم‌رنگ» درباره دختر بچه‌ای به نام باران است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و پدر این دختر برای مداوای فرزند خود دست به هر کاری می‌زند تا اینکه...

وی افزود: زحمت فیلم‌نامه این اثر توسط نیما رحیم‌پور در مدت هشت ماه کشیده شد و کار بازیگری آن را نیز امیر صدیق در نقش پدر و سایان خشنودی در نقش باران بر عهده دارند.

کارگردان فیلم بیان کرد: کار تدوین این اثر توسط بهنام شکیبا و جلوه‌های ویژه آن را نیز محمد زرین‌پور بر عهده دارد.

تقیه در مورد زمان فیلم نیز گفت: به گمانم این فیلم به مدت 20 تا 25 دقیقه به اتمام خواهد رسید.

کار‌شناس هنری کانون استان و مجری طرح نیز گفت: یکی از اهداف واحد هنری استان از تولید آثار سینمایی، حمایت از قشر جوان و ورود مراکز کانون به فعالیت فیلم‌سازی است.

محمدعلی یزدان‌شناس افزود: سالن نمایش مرکز شماره ۱کانون بوشهر به عنوان فضای اصلی فیلم‌برداری در اختیار این فیلم‌سازان جوان قرار گرفت که در حال حاضر اتاق خواب باران، شخصیت اصلی داستان، در آن طراحی و اجراء شده است.

کار‌شناس هنری کانون، این فیلم را دومین تولید واحد فیلم کانون بوشهر دانست و گفت: نخستین تولید استان با عنوان «فرصت باقی است» به کارگردانی حسن خمسه پنج سال قبل تولید شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول