اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رودهن:

خدمت صادقانه نمایندگان راه جبران حماسه ملت است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد رودهن گفت: راه جبران حماسه‏آفرینی ملت در انتخابات، حضور منظم نمایندگان در مجلس، خدمت صادقانه و موضع‌گیری‏های صحیح و شجاعانه و منطبق با اهداف و آرمان‏های انقلاب است.

خدمت صادقانه نمایندگان راه جبران حماسه ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج به حضور شورانگیز و غرورآفرین مردم در انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و گفت: پیام مهم این حضور حماسی این بود که مردم مسلمان ایران با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی بر عهد وثیق خود با آرمان‏های انقلاب و بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری، محکم‏تر از گذشته ایستاده‏اند و با حضور آگاهانه خود به مزدوران داخلی استکبار و دشمنان خارجی پاسخی دندان‏شکن دادند.

سراج گفت: قطعاً پیروز حقیقی این انتخابات، مانند سایر عرصه‏ها، مردم فهیم و انقلابی ایران هستند و نامزدهایی که موفق به کسب اکثریت آرا شدند، مدیون همه مردم هستند و راه جبران این حضور و حماسه ملت، حضور منظم در مجلس، کار خالصانه، خدمت صادقانه و موضع‌گیری‏های صحیح و شجاعانه و منطبق با اهداف و آرمان‏های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دشمن از ماه‏های گذشته، فعالیت خود را برای کم‌رنگ کردن انتخابات شدت بخشید و با استفاده از همه امکانات و نیروهای خود سعی کرد تا به اهداف خود دست یابد، اما مردم آگاه ایران، مشت محکمی بر سینه دشمن زدند و آنها را دچار بهت و حیرتی فوق‏العاده کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از همه مسئولان و دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات در کشور تقدیر کرد.

سراج همچنین از مجموعه‏های فرهنگی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تمهیدات لازم را برای حضور شکوهمند دانشجویان، اساتید و کارکنان به کار گرفتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول