اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد منتخب بهارستان نهم در مشهد:

حضور شورآفرین ملت ایران مسئولیت نمایندگان منتخب را بیش از پیش می‌کند

خبرگزاری فارس: نامزد منتخب بهارستان نهم در مشهد گفت: حضور شورآفرین ملت ایران مسئولیت نمایندگان منتخب را بیش از پیش می‌کند.

حضور شورآفرین ملت ایران مسئولیت نمایندگان منتخب را بیش از پیش می‌کند

سید امیر حسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: باید در درجه اول به مردم ایران تبریک گفت که با حضوری فراتر از تصور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر علاقه خود به سرنوشت‌شان را به دنیانشان دادند.

نامزد منتخب بهارستان نهم در مشهد تاکید کرد: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ارادت بالای خود به امام امت و مقام معظم رهبری را یک‌بار دیگر نشان دادند.

قاضی‌زاده افزود: این حضور شورآفرین مسئولیت نمایندگان منتخب را بیش از پیش می‌کند و باید تمام توان خود را برای خدمت به این مردم بسیج کنیم و تلاش کنیم نمایندگانی شایسته برای آنها باشیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های خود برای مجلس نهم یادآور شد: عمده اهداف خود را در ایام تبلیغات انتخاباتی از طریق بروشورهای تبلیغاتی در اختیار مردم قرار دادم و خوشحالم که مردم به آن اعتماد کردند و اینک وظیفه خود می‌دانم قدردان انتخاب آنها باشم.

نامزد منتخب بهارستان نهم در مشهد ادامه داد: پیگیری ردیف ویژه برای زیارت، بهبود سامانه سلامت کشور و رسیدگی به حاشیه مشهد و طرح حریم شهری از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید  از سوی نمایندگان منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

قاضی‌زاده گفت: خراسان رضوی با کشورهایی هچون افغانستان و ترکمنستان هم‌مرز است و باید تهدیدات این کشورها را برای شهر مشهد تبدیل به یک فرصت طلایی کنیم و این امر قطعا در برنامه‌های من برای مجلس نهم خواهد بود.

وی در زمینه مهم‌ترین مسائل مشهد خاطرنشان کرد: اشتغال جوانان مشهد، اقامت اتباع بیگانه، تحریم‌ها و بحث انتقال آب در کنار مشخص شدن بحث حریم شهری از مهم‌ترین مسائلی است که در حوزه مشهد و کلات نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

نامزد منتخب بهارستان نهم در مشهد با اشاره به دور دوم انتخابات در مشهد و کلات تاکید کرد: به‌فضل الهی مردم مجددا در روز مقرر پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و با بصیرت خود بهترین و شایسته‌ترین نمایندگان را به مجلس نهم شورای اسلامی روانه خواهند کرد. 

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول