اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

نمایندگان منتخب قدر حضور حماسی مردم را بدانند

خبرگزاری فارس: بسیج دانش‌آموزی شاهرود در پی حضور پرشور مردم در انتخابات با صدور اطلاعیه‏ای بیان کرد: فرزندان بسیجی ایران اسلامی از همه نمایندگان منتخب می‌خواهند قدر حضور حماسی و وفاداری مردم را بدانند.

نمایندگان منتخب قدر حضور حماسی مردم را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود در پی حضور با بصیرت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‏ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر ملت قهرمان و بسیجی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و انقلابی خویش در پای صندوق‌های رأی، شعور بالای سیاسی خود را در منظر همه جهانیان به نمایش گذاشتند و به طور عملی ثابت کردند که پشتوانه اصلی نظام و رهبر خردمند و فرزانه انقلاب هستند و به حق که ارکان دشمنان را به لرزه انداختند.

این اطلاعیه می‏افزاید: آفرین بر مردم به ویژه دانش‏آموزان رأی اولی و فرهنگیان با بصیرت ایران اسلامی که با درک صحیح از آموزه‌های انقلاب و پیروی از منویات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در همه گیتی نشان ‌دادند تمام هدف و مقصود دشمنان از کینه‌توزی‌ها و انواع و اقسام تحریم‌ها علیه ایران، برخلاف آنچه تبلیغ کردند، ترس از حمله نظامی و تسلیحاتی نیست، بلکه هراس از ایدئولوژی و مکتبی است که از هزاران هزار بمب هسته‌ای قوی‏تر است.

در این اطلاعیه می‏خوانیم: ایدئولوژی انقلاب اسلامی آن مکتبی است که هیچ سلاحی را یارای رویارویی با آن نبوده و نیست، بلکه می‌رود تا با بسط تفکر اسلامی در دنیا شاهد خروش ملت‌های رنج‏دیده علیه ظلم و استکبار و نفاق برگرفته از تفکرات و ایدئولوژی‌های منحط غربی باشد.

در این اطلاعیه آمده است: بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود بار دیگر به همه مردم ایران اسلامی به ویژه دانش‏آموزان رأی اولی و فرهنگیان تبریک و دست مریزاد گفته و حضور میلیونی ملت فهیم و ارزشمند در مقاطع حساس را ناشی از پیوند مستحکم و وحدت همه مسلمانان در اقصیٰ نقاط کشور می‌داند.

این اطلاعیه می‏افزاید: بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود همه مظلومان و مستضعفان جهان و هم‌چنین مردم مظلوم فلسطین را دعوت می‌کند با الهام‌گیری از این شیوه آگاهانه ایران اسلامی، به مدد آموزه‌های حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بر کاخ کفر و استکبار جهانی بتازند و سرنوشت خود را به دست گیرند.

این اطلاعیه تصریح می‏کند: در عین حال فرزندان بسیجی ایران اسلامی از همه نمایندگان منتخب نیز می‌خواهند، قدر این حضور حماسی و وفاداری مردم را بدانند و با همه وجود در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و خدمت به مظلومان و مستضعفان، همت گمارند که قطعاً این اقدامات، موجبات خشنودی امام زمان(عج) را فراهم ساخته و رضای الهی را سبب خواهد شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول