اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

درگیر شدن در پیچ و خم اداری نهادهای انقلابی را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کمیته امداد نباید دچار بروکراسی ناسالم باشد، گفت: آسیبی که نهادهای انقلابی را تهدید می‌کند درگیر شدن در پیچ و خم اداری است.

درگیر شدن در پیچ و خم اداری نهادهای انقلابی را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در دیدار با مسئولان ارشد کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حمایت از مددجویان و محرومان تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری پرشور انتخابات و مدیریت عالی رهبری انقلاب موجب شد تا تلاش‌های گسترده دشمنان در ناکام گذاشتن انتخابات با ناکامی مواجه شود.

بیگی ادامه داد: مجموعه تلاش‌های گسترده دشمنان در ایجاد فتنه در انتخابات مجلس نهم بسیار گسترده بود و خوشبختانه نخستین انتخابات پس از انتخابات پر ماجرای انتخابات ریاست جمهوری بود.

باید خدمتگزاری کامل به مردم را مورد توجه قرار دهیم

وی حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت مدیران در نظام اسلامی دانست و گفت: ما متشکر و ممنون مردم هستیم و باید خدمتگزاری کامل به مردم را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی بخشی از اعتماد و همراهی مردم با نظام اسلامی را ناشی از عملکرد مسئولان دانست و گفت: عملکرد مدیران خصوصا در بخش حمایت از مددجویان و نیز در کمیته امداد در زمینه جلب حمایت مردمی بسیار موثر است.

درگیر شدن در پیچ و خم اداری نهادهای انقلابی را تهدید می‌کند

وی با بیان اینکه کمیته امداد نباید دچار بورکراسی ناسالم باشد، گفت: آسیبی که نهادهای انقلابی را تهدید می‌کند درگیر شدن در پیچ و خم اداری است و تا امروز نیز کمیته امداد درگیر این مسئله نشده است.

بیگی کاهش تعداد مددجویان زیرپوشش در کمیته امداد استان را اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: افزایش توانمندی مددجویان و ایجاد شغل برای آنان نقطه مثبتی است که باید با تداوم حمایت از افراد ناتوان باشد.

وی خواستار ایفای نقش بیمه‌ها در زمینه حمایت از مددجویان شد و گفت: باید نقش بیمه‌های خصوصی و مراکز غیردولتی در این راستا تقویت شود. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول