اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام برق منطقه‌ای بوشهر و فارس:

پروژه‌های برق‌رسانی بوشهر 5 برابر استان فارس است

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس گفت: پروژه‌های برق‌رسانی بوشهر در شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر پنج برابر پروژه‌های برق‌رسانی در استان فارس است.

پروژه‌های برق‌رسانی بوشهر 5 برابر استان فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابراهیم شعرا صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار داشت: این شرکت اجرای 16 پروژه بزرگ برق‌رسانی را با اعتباری معادل 36 میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

شعرا افزود: از این تعداد 11 پروژه با اعتباری معادل 30 میلیارد و 450 میلیون تومان در استان بوشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های برق‌رسانی بوشهر در شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر پنج برابر پروژه‌های برق‌رسانی در استان فارس است.

قائم مقام شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس تصریح کرد: استان بوشهر از نظر تامین انرژی استانی ویژه و برق برای این استان حیاتی است.

شعرا ادامه داد: برق‌رسانی به استان بوشهر برای ما اولویت نخست است چرا که متوسط مصرف انرژی در بوشهر در مقایسه با سایر استان‌ها بیشتر است.

وی گفت: با این وجود مشکلی در تامین برق در بوشهر نداشته و در زمینه احداث تاسیسات اقدامات خوبی انجام شده است.

قائم مقام شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس خاطر نشان کرد: اگر مسائل مالی و اعتباری برای ما حل نشود، تسهیلاتی به ما پرداخت نشده و مشکلاتی برای تامین انرژی برق در بوشهر ایجاد می‌شود.

شعرا اظهار داشت: برای تبدیل خط 11 به 20 در بوشهر قرار بود اعتباری اختصاص یابد اما چنین امری محقق نشده است.

وی با بیان اینکه برای برق‌رسانی به مسکن مهر نیز نیازمند اعتبار هستیم، گفت: اعتبارات برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی نیز در اختیار ما قرار نگرفته است.

قائم مقام شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس بیان کرد: یکی از عمده مشکلات ما در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی وجود معارضان در مسیر اجرای پروژه‌هاست هر چند مسئولان استان بوشهر همکاری خوبی با ما داشته‌اند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول