اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی مقابل پارسه

تیم فوتبال صنعت ساری دو پله صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت ساری با پیروزی مقابل پارسه تهران دو پله صعود کرد

تیم فوتبال صنعت ساری دو پله صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال صنعت ساری که از هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حضور بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای ساری میزبان پارسه تهران بود در نهایت با تنها گل دقیقه 62 محسن رحیمی در برابر مهمان خود پیروز شد.

دو تیم صنعت ساری و پارسه تهران که در قعر جدول رده‌بندی در گروه اول این مسابقات جای دارند و جزء تیم‌های هستند که در مرحله سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند، در این بازی برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند.

بازیکنان دو تیم در نیمه نخست محتاط بازی کردند و در بیشتر اوقات توپ در وسط بازی در جریان بود و به آن صورت بازیکنان دو تیم روی دروازه موقعیت خلق نکردند.

شاگردان فرشاد پیوس در تیم صنعت ساری با شروع نیمه دوم با تشویق تماشاگرانش که برای بقا و حفظ سهمیه به این سه امتیاز دل بسته بود، در پی موقعیت‌های فراوان بالاخره در دقیقه 62 توپ ارسالی آرمان فلاحی را محسن رحیمی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

با خوردن گل بازیکنان پارسه تهران برای جبران گل روی به جلو کشیدند که موفق نبودند و در پایان نتیجه بازی یک بر صفر به نفع صنعت ساری پایان یافت.

از نکات قابل توجه و جالب این بازی اینکه محسن قهرمانی از داوران بین‌المللی فوتبال کشور در دقیقه 28 پس از برخورد با پیمان سیفی بازیکن صنعت ساری مصدوم شد و با این مصدومیت تا پایان نیمه نخست این بازی را قضاوت کرد.

اما با شروع نیمه دوم با توجه به مصدومیت محسن قهرمانی و به تشخیص جواد تقی‌پور نماینده و ناظر داوری فدراسیون، حسن اکرمی داور چهارم به جای محسن قهرمانی به عنوان داور وسط بازی دو تیم صنعت ساری و پارسه تهران را قضاوت کرد.

در این بازی حسن اکرمی داور بازی به دو بازیکن پارسه تهران به نام‌های حامد مزینی در دقیقه 58 و شاهین مجیدی در دقیقه 72 کارت زرد نشان داد.

تیم صنعت ساری با این پیروزی 18 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده 12 جدول راه یافت.

این بازی شب گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول