اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

بوشهری‌ها برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات خود رقم زدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: با حضور پرشور مردم بوشهر در انتخابات برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات این استان رقم خورد.

بوشهری‌ها برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات خود رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران از حضور گسترده بسیجیان و آحاد مردم ولایت‌مدار و دارالحماسه استان بوشهر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلام تقدیر کرد.

وی افزود: توفیقی بود تا مردم خونگرم، بصیر و ولایتمدار استان بوشهر، همپای ملت بزرگ و انقلابی ایران، با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در سایه هدایت‌ها و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای ـ مد ظله العالی ـ حماسه‌ای دیگر بیافرینند و برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات بزرگ خود را رقم بزنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم از تمام نقش‌آفرینان این حماسه بزرگ در استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران، استاندار، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، شورای نگهبان، رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیمای مرکز بوشهر، نیروهای نظامی و انتظامی، تک تک اهالی غیرتمند، متدین و انقلابی استان بوشهر به‌ویژه حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب بوشهر و ائمه جمعه و جماعات استان به خاطر رهنمودها و هدایت‌های ارزشمندشان، خالصانه تشکر و سپاسگزاری کنم.

جمیری با تبریک به کاندیداهای راه یافته به مجلس و تشکر از سایر کاندیداهایی که با حضور مسئولانه در انتخابات موجبات ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم را فراهم آوردند، امیدوارم نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی در سایه عمل به رهنمودهای گرانمایه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و نیز حفظ و تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم، بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای حضور در خانه ملت و خدمت به مردم باشند.

وی از حضور حماسی بسیجیان و آحاد مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول