اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام نوروز در فارس

مسافران در مسابقه سراسری «خاطرات نوروز» شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از اجرای مسابقه سراسری خاطرات نوروز 91 در استان فارس خبر داد.

مسافران در مسابقه سراسری «خاطرات نوروز» شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، فریدون فعالی اظهار داشت: این مسابقه به منظور جمع‌آوری آثار تصویری و مکتوب مردمی در زمینه عکس، فیلم، خاطره‌نویسی و معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری ناشناخته توسط ستاد دائمی تسهیلات سفرهای  کشور برگزار می‌شود و مسافران نوروزی در استان فارس می‌توانند با ارسال خاطرات خود در بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی فارس به نشانی info@stsi.ir در این مسابقه سراسری شرکت کنند.

وی گفت: پس از پایان تعطیلات نوروزی به آثار منتخب مسابقه از سوی ستاد تسهیلات سفرهای کشور جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌های موظف در استان فارس از ابتدای اسفند ماه جاری، برنامه‌های متعددی را برای اجرا در ایام نوروز اعلام کرده‌اند و وعده داده‌اند که نوروز امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته ارائه خدمات به شهروندان و مسافران صورت می‌گیرد.

از نکات مهمی که امسال به آن توجه ویژه شده است، جلوگیری از نصب چادرهای مسافرتی در معابر و اماکن عمومی به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به فضای سبز شهری، تجهیزات و امکانات بوده که شهروندان شیراز مشتاق هستند تا این وعده به طور کامل محقق شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول