اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی خوی خبر داد

برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره در خوی

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی خوی گفت: دو نمایشگاه فروش بهاره در راستای تنظیم بازار عید نوروز در خوی برپا می‌شود.

برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی کاظمی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون منزل در خوی اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار و طرح نظارتی نوروز 91 برپا می‌شود و تا نیمه اسفند جاری برای بازدید شهروندان دایر است.

وی با بیان اینکه هشت واحد تولید کننده برای ارائه محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه حضور دارند افزود: تمام اقلام موجود در نمایشگاه با 20 درصد زیر قیمت بازار در 40 غرفه به خریداران عرضه می‌شود.

کاظمی ادامه داد: این نمایشگاه در مکانی به مساحت بیش از یک‌هزار متر مربع در سالن ورزشی شهید چمران دایر شده و مردم می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 22 از آن بازدید کنند.

این مسئول در ادامه از برپایی دو نمایشگاه فروش بهاره از 15 اسفند در خوی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز مردم از جمله شیرینی، پوشاک، گوشت مرغ، برنج، شکر و غیره را تا 25 اسفند با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه‌ها را 120 مورد عنوان کرد و گفت: تمام کالاهای موجود با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود و از نظر قیمت زیر قیمت بازار است.

کاظمی با بیان اینکه بیش از 25 واحد صنفی در این شهرستان برای فروش ویژه کالاهای خود اعلام آمادگی کرده‌اند، اضافه کرد: در این راستا 500 تن پرتقال و 300 تن سیب درختی در سردخانه‌های خوی ذخیره‌سازی شده و در صورت نیاز به بازار تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: این میوه‌ها با قیمتی پایین‌تر از سطح بازار در ایام پایانی سال در مراکز عرضه میوه توزیع می‌شوند.

رئیس بازرگانی خوی از ذخیره‌سازی برنج، شکر و مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقلام به میزان کافی در انبارها ذخیره‌سازی شده و به زودی در اختیار همشهریان قرار داده می‌شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول