اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر و گتوند:

مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس بار دیگر دشمن را مایوس کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کرد

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مشارکت64 درصدی مردم در سطح کشور در انتخابات باعث شد تا دشمنان بار دیگر مأیوس شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای این انتخابات برنامه‌ریزی زیادی کرده بود، افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر همه برنامه‌ریزان کاخ سفید و ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی را مأیوس کردند و به آن‌ها ثابت کرد که ملت ایران حماسه آفرین و لبیک گوی رهبری معظم انقلاب است.

این مقام مسئول تأکید کرد: ایران اسلامی در 12 اسفند مقتدر و بالنده به رأی ملت بار دیگر دشمن را در تاریک‌خانه افکار پلید خود محبوس کرد و دشمن سیلی محکمی از ملت ایران دریافت کرد و این مهم نشان از بصیرت ملت و گوش به فرمانی آن‌ها از مقام معظم رهبری است.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: ملت ایران با بصیرت مثال‌زدنی در عرصه حضوری فعال پیدا کرد و همه شایعات را برای کاهش میزان مشارکت از بین برد و دشمن را ناتوان‌تر از همیشه نشان داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس هشتم و نهم از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر افزود: ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرد و باید از حضور مردم در عرصه انتخابات تشکر کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول