اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قاسم‌آباد:

شهر قاسم‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: شهردار قاسم‌آباد از آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

شهر قاسم‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، شهریار تولایی‌پور اظهار داشت: شهرداری پروژه‌هایی برای استقبال از بهار 91 در دست اجرا دارد که تا پایان اسفندماه امسال به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به تأثیر محیط شهری در روحیه شهروندان، افزود: رنگ‌آمیزی، اصلاح و ترمیم جداول سطح شهر، بازپیرایی فضای سبز معابر، پارک‌ها و اجرای فضای سبز پارک تازه احداث شده چمران به مساحت 400 مترمربع از جمله فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری قاسم‌آباد تا انتهای سال جاری است.

شهردار قاسم‌آباد افزود: برنامه‌ریزی‌ شیفت نوروزی نیروهای شهرداری، استقرار اکیپ پذیرایی مهمانان در ورودی شهر و تزئین و نظافت معابر اصلی و فرعی شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری قاسم‌آباد برای استقبال از نوروز است.

تولایی‌پور با اشاره به فرهنگ غنی و جاذبه‌های تاریخی مناطق اطراف این شهر، اظهار امیدواری کرد: با فضاسازی مناسب انجام شده از سوی شهرداری، مسافران نوروزی لحظه‌های با نشاطی را در شهر قاسم‌آباد بگذرانند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول