اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 اعلام کرد

کاشت"2700" نهال در شهرری به یاد "2700" شهید

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: همزمان با روز درخت‌کاری دو هزار و 700 نهال در شهرری کاشته می‌شود.

کاشت"2700" نهال در شهرری به یاد "2700" شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی منطقه 20، مجتبی عبداللهی از کاشت 2 هزار و 700 نهال در شهرستان ری خبر داد و گفت: در آستانه روز درختکار و بهار طبیعت 2 هزار و 700 نهال به یاد شهدای شهرستان ری کاشته می‌شود.

شهردار منطقه 20 عنوان کرد: با اجرای طرح استقبال از بهار سال‌ 91 دو هزار و 700 نهال به یاد شهدای شهرستان ری در سطح بوستان‌های این منطقه غرس می‌شود.

وی در ادامه افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب این طرح همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در سطح بوستان‌های محلی برگزار می‌شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه در این مراسم خانواده معظم شهدا و رئیس بنیاد شهید شهرستان ری نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: این مراسم در روز درختکاری به صورت نمادین از بوستان میرهادی واقع در اتوبان شهید کریمی با کاشت 200 نهال شروع می‌شود و در طول هفته منابع طبیعی در سطح دیگر بوستان‌های محلی ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه دلجویی و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران نیز به صورت مستمر از سوی شهرداری منطقه 20 انجام می‌شود، گفت: دیدار از 250 خانواده شهید نیز از جمله اقدامات طرح استقبال از بهار سال 91 است که در تاریخ 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا انجام می‌شود.

بر پایه این گزارش، طرح استقبال از بهار سال 91 در چهار حوزه فنی عمران، خدمات شهری، اجتماعی و ترافیک در حالی از ابتدای بهمن آغاز شده است که عملیات اجرایی حوزه فنی عمران تا 15 اسفند نهایی شده و هیچ‌گونه عملیات حفاری و عمرانی تا 15 فروردین 91 انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول