اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

صبای قم به تلافی شکست مقابل ذوب آهن می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

صبای قم به تلافی شکست مقابل ذوب آهن می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که البته در روز شنبه بیستم اسفند ماه در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم در اصفهان برابر تیم فوتبال رده هفتمی ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد.

در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در شهر اصفهان مهمان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهد بود صبا بعد از دو هفته نچشیدن طعم پیروزی به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز است.    

صبای قم در این دیدار خارج از خانه که قطعا در حضور تماشاگران اصفهانی طرفدار ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود، در حالی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد که دو هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیده است.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار حساس صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته دهم از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز شنبه بیستم اسفند ماه به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود در لیگ برتر میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بودند و در حالی که بسیار خوب و قوی ظاهر شدند و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند، از شرایط میزبانی بهره نبرده و به تساوی دو بر دو راضی شدند.

تیم فوتبال صبای قم در حالی در بیست و هفتمین دیدار خود در اصفهان برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد که پیش از این 12 بار در خانه حریفان به میدان رفته است و حاصل آن کسب چهار پیروزی، چهار باخت و چهار تساوی بوده است. 

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم تا قبل از بازی این هفته با تیم ذوب آهن اصفهان با 42 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند در حالی که ذوب آهن اصفهان با 36 امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول