اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

75 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره‌کل کار و امور اجتماعی خراسان‌رضوی از صدور بیش از 75 هزار مجوز مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

75 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی این اداره‌کل، طاهره طهماسبی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده در سال جاری در این زمینه تاکنون حدود 120 هزار نفر به ‌عنوان متقاضی مشاغل خانگی در خراسان‌رضوی موفق به ثبت‌نام شده‌اند.

معاون امور اجتماعی و اشتغال این اداره‌کل افزود: تمام مراحل ثبت‌نام و ساماندهی متقاضیان مشاغل خانگی در استان به ‌صورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق طراحی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه مشاغل خانگی انجام شده است و تا پایان بهمن‌ماه سال 90 تعداد 113 هزار و 800 نفر به صورت مستقل، 330 نفر به صورت پشتیبان حقوقی و 5 هزار و 440 نفر در قالب تحت پوشش در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

طهماسبی اظهار داشت: تاکنون برای 75 هزار نفر از افراد ثبت‌نام شده که واجد شرایط و ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بوده‌اند مجوز صادر شده است و بیش از 48 هزار نفر از آنان نیز به میزان 104 درصد اعتبارات استان به بانک‌های عامل و صندوق مهر امام رضا(ع) برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد: چنانچه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، بخشی از اعتبارات سایر استان‌هایی که موفق به جذب به موقع اعتبارات نشده‌اند به این استان اختصاص دهد می‌توان به تمام افرادی که مجوز مشاغل خانگی را دریافت کرده و واجد شرایط لازم هستند، تسهیلات پرداخت کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول