اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بازرگانی استان اردبیل:

نمایشگاه‌های بهاره در اردبیل با نظارت دقیق برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان اردبیل گفت: نمایشگاه‌های بهاره در مرکز استان اردبیل و شهرستان‌ها به صورت شناور و با نظارت دقیق مسئولان برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های بهاره در اردبیل با نظارت دقیق برگزار می‌شود

علی نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما سالانه با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا زمینه را برای سهولت دسترسی مردم به کالاها فراهم می‌آوریم و امسال نیز پیرو مصوبه جلسه تنظیم بازار در استان، این نمایشگاه‌ها را دایر و نسبت به عرضه و توزیع مایحتاج مردم اقدام خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه در آستانه نوروز مردم استان اردبیل و شهرستان‌های ده‌گانه هیچ مشکلی را در تهیه و تامین مایحتاج نوروز نخواهند داشت، افزود: در آستانه سال نو گشت‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های استان اردبیل افزایش می‌یابد.   

نوبخت ابراز داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده تا 15 فروردین سال 91 ادامه می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: این طرح در دو بخش نظارت بر کالاهایی نظیر کیف و کفش، فرآورده‌های پروتئینی، فرآورده‌های لبنی، آجیل و میوه و خدمات شامل شرکت‌های مسافربری، اماکن فرهنگی و تفریحی، زیارتی و سیاحتی و رستوران‌ها انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان 163 انبار وجود دارد که به طور ماهانه کالاهای موجود در آن به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش می‌شود و در صورت مشاهده انبارهای غیرمجاز به شدت با آن برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل 310 ناظر افتخاری، 80 بازرس از سازمان، 710 نفر از انجمن‌های نظارتی سراسر استان و 26 بازرس اتحادیه‌های صنفی شرکت می‌کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: طی هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل تعزیرات حکومتی، گشت‌های ویژه طرح نظارت و کنترل بازار در سطح شهر و خصوصاً بعد از ظهرها دایر است و بازرسان در صورت مشاهده تخلف، اقدامات مقتضی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول