اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شمارش آرای حوزه ارامنه

روبرت بگلریان به عنوان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با شمارش آرای حوزه ارامنه روبرت بگلریان به عنوان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران انتخاب شد.

روبرت بگلریان به عنوان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران انتخاب شد

روبرت بگلریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشارکت ارامنه در این دوره انتخابات مجلس نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته است و بدون احتساب آرای  شهرستان فریدن بیش از 55 درصد ارامنه هم‌گام با دیگر مردم کشورمان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون آرای هم‌وطنان ارمنی شهرهای اهواز، اصفهان، شاهین‌شهر و شیراز شمارش شده که تاکنون 2 هزار و 600 نفر از ارامنه در انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند که این میزان در سال گذشته 25 هزار و 391 نفر بوده و البته تاکنون آمار شهرستان فریدن به دست ما نرسیده است.

نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گر چه ترجیح می‌دادم رقابت در انتخابات وجود داشته باشد، اما ورژ درماردیروسیان کاندیدای دیگر ارامنه با جمع‌بندی و تعامل با من و دیگر مسئولان به این نتیجه رسید که از انتخابات کناره‌گیری کند.

به گزارش فارس، ورژ درماردیروسیان دو روز پیش از انتخابات به نفع بگلریان کناره‌گیری کرد و این در حالی است که  تاکنون بدون احتساب آرای ارامنه شهرستان فریدن از مجموع 2 هزار و 600 نفر رأی شمارش شده 2 هزار و 570 رأی متعلق به روبرت بگلریان بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول