اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

نتیجه انتخابات در اردل هنوز قطعی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: با توجه به عدم ارسال نتایج یکی از شعب واقع در مناطق سخت‌گذر این شهرستان، نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار هنوز قطعی نشده است.

نتیجه انتخابات در اردل هنوز قطعی نیست

فیروز خسروی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه کار شمارش آرا در این حوزه هنوز به پایان نرسیده است، اظهار داشت: به علت بارش برف روز گذشته و جاده‌های صعب‌العبور این حوزه انتخابیه یک صندوق حاوی آرای مردم تاکنون به فرمانداری این شهرستان نرسیده که آرای این صندوق می‎تواند مشخص کننده نماینده منتخب مردم این حوزه‌ انتخابیه و یا کشیده شدن انتخابات در این حوزه به دور دوم باشد.

فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین گزارش‎ها قرار است این صندوق تا پیش از ظهر به این فرمانداری انتقال داده شده تا بتوانیم نتیجه قطعی این ماراتن نفس‌گیر بین نامزدهای انتخاباتی این حوزه را با قطعیت اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس نتایج کسب شده تاکنون رقابت بین علی یوسف‌پور و حمیدرضا عزیزی به مرحله دوم کشیده شده است اما این نتیجه هنوز قطعی و قابل استناد نیست.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول