اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را لال کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: حضور دیروز مردم در انتخابات مجلس دشمنان را لال و چشم آنها را کور کرده است.

حضور مردم در انتخابات دشمنان را لال کرد

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دیروز مردم در صفوف منسجم برای اینکه ثابت کنند نظام متعلق به آنهاست حضور پرشور داشتند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های انقلابی حضور دارند.

این مسئول با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، افزود: با توجه به حضور مردم در 22 بهمن ماه و اعلام انزجار آنها از استکبار پیش‌بینی حضور حداکثری را در انتخابات داشتم.

ابراهیمی با بیان اینکه دیروز چشم تمام دشمنان نظام به دنبال ایرانیان بود، خاطر نشان کرد: ایرانیان در 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر آفریدند و بار دیگر دشمنان را ناامید و مأیوس کردند.

وی با بیان اینکه دیروز قلب دوستان شاد و دشمنان غمگین شدند، گفت: باید قدردان چنین مردمی باشیم که همواره در دفاع و پشتیبانی از نظام از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

این مسئول به حضور یافتن علمای دینی در شعب اخذ رأی اشاره کرد و ابراز داشت: رفتار و کردار علمای دینی، مبلغان مذهبی، روحانیان و سایر اقشار برجسته جامعه در همه امور الگو و مورد توجه همه آحاد جامعه قرار می‌گیرد و بر این اساس دیروز علمای دینی نیز از ساعات نخستین رأی‌گیری در شعبات حضور داشتند.

ابراهیمی ملت ایران را یکی از آگاه‌ترین و باهوش‌ترین ملت‌های دنیا دانست و متذکر شد: ملت بابصیرت ایران اسلامی به طور قطع بعد از مطالعه سوابق انقلابی و خدمات کاندیداها نسبت به انتخاب افرادی لایق مبادرت می‌کنند بر این اساس به طور قطع افرادی اصلح و کاردان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند تا سکان مجلس شورای اسلامی بر دست گیرند و به نمایندگی از مردم تصمیم‌گیری کنند که امید است توفیق‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول