اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

صلابت ایرانیان به منصه ظهور رسید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: با حضور پرشور مردم مقتدر ایران، صلابت ایرانیان به منصه ظهور رسید.

صلابت ایرانیان به منصه ظهور رسید

  حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایرانیان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند و ثابت کردند که استقلال فکری دارند.

وی با بیان اینکه ایرانیان همیشه در سطوح مختلف بین‌المللی به خوبی درخشیده‌اند، تصریح کرد: دیروز مردم ایران نشان دادند که فریب تبلیغات رنگین استکبار و همدستان آن را نمی‌خورند و در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم هستند.

این مسئول با بیان اینکه دیروز روز اوج اقتدار ایرانیان بود، افزود: دشمنان نیز در برابر این اقتدار ایرانیان کم آورده بودند.

باقری با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که دشمنان در لاک خود فرو رفته‌اند، خاطر نشان کرد: دشمنان دیروز این چنین حضور پرشور و مردمی را شاهد بودند.

وی با اشاره به عزت ایرانیان، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که به دست مردم به وجود آمده و در سایه نظام مردم عزت یافته‌اند.

این مسئول افزود: در سایه پشتیبانی نظام است که امروزه در سطح منطقه به عنوان کشوری که مردم و مسئولان آن در تعامل با هم هستند شناخته شده‌ایم.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول