اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

حضور گسترده مردم کرمان در انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان حضور مردم این استان در انتخابات 12 اسفند ماه را گسترده خواند و گفت: کمک و پشتیبانی تمام عوامل اجرایی انتخابات موجب خلق این حماسه بزرگ شد.

حضور گسترده مردم کرمان در انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس استاندار کرمان، اسماعیل نجار امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کرمان در جمع اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی این شهرستان اظهار داشت: عملکرد دست‌اندرکاران نهمین دوره انتخابات استان کرمان شایسته تقدیر است.

وی حضور مردم استان کرمان در انتخابات 12 اسفند ماه را گسترده خواند و افزود: کمک و پشتیبانی تمام عوامل اجرایی انتخابات موجب خلق این حماسه بزرگ شد.

نجار با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته به صورت نیروی اجرایی و یا نظارتی عمل کرده، تصریح کرد: فعالیت‌های ابتکاری زیبایی در این دوره از انتخابات در استان کرمان صورت گرفت.

فرماندار کرمان نیز بیان داشت: تدابیر استاندار کرمان و توصیه‌های وی به فرمانداران موجب برگزاری انتخاباتی مطلوب در این خطه شد.

بهنام سعیدی با بیان اینکه این انتخابات در تمام شهرستان‌ها به خوبی برگزار شد، ابراز داشت: آرامش در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان حاکم بود.

به گزارش فارس، استاندار کرمان به همراه رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از ستاد انتخابات شهرستان کرمان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول