اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حماسه 12 در شب برفی

حماسه حضور دیار باباطاهر و بوعلی در ایران بی‌نظیر بود / رکوردزنی در ‌همدان‌

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشارکت همدانی‌ها در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبلی با افزایش مواجه بوده است‌ به طوری که در ایران رکورد جدیدی از حماسه حضور خواهد بود.

حماسه حضور دیار باباطاهر و بوعلی در ایران بی‌نظیر بود / رکوردزنی در ‌همدان‌

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار باشکوه و چشمگیر بوده است، افزود: مردم استان همدان از همان ساعات اولیه اخذ رأی با حضور حماسی خود بار دیگر ولایتمداری و حمایت خود از آرمان‌های نظام را نشان دادند.

وی تأکید کرد: رصد وضعیت شهرستان‌های استان نیز حاکی از آن است که نمود این بلوغ سیاسی ملموس و محسوس بوده و مردم حضور وصف‌ناشدنی و چشمگیری در شعب اخذ رأی داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان میانگین مشارکت مردم استان در هشت دوره انتخابات را 62.5 درصد خواند و گفت: به طور قطع مردم فهیم و بصیر استان در این دوره حضوری باشکوه داشته‌اند که ادامه حضور در پای صندوق‌های رأی خود تأییدی بر این ادعاست و به نظر بنده این مشارکت، رکورد تمام ادوار گذشته را شکسته است.

وی تعداد واجدان شرایط رأی دادن در استان را یک میلیون و 316 هزار نفر خواند و گفت: تعداد رأی اولی‌ها نیز در سطح استان 120 هزار نفر بوده است.

فامیل‌کریمی در پایان سخنانش با بیان اینکه امنیت برگزاری انتخابات در سطح استان به صورت صد در صدی تأمین شده است، افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بصیرت بالای مردم استان با هیچ گونه مشکلی در ارتباط با برگزاری انتخابات مواجه نبوده‌ایم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول