اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از خلق حماسه دیروز

مسئولان کاشان و آران و بیدگل از ملت قدردانی کردند

خبرگزاری فارس: مسئولان کاشان و آران و بیدگل پس از حماسه جضور 12 اسفند در طی سخنانی از ملت همیشه در صحنه قدردانی کردند.

مسئولان کاشان و آران و بیدگل از ملت قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، پس از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی مسئولان کاشان و آران و بیدگل با ذکر تیتری دلخواه از این حضور پرشور قدردانی کردند که در زیر مشروح آن را می‌خوانید:

فرمانده سپاه کاشان:

ولایتمداری حماسه 12 اسفند را رقم زد

جواد نائینی گفت: ولایتمداری عنصری است که ملت ایران را همواره در برابر تهاجمات دشمنان پیروز گردانیده و با اتکا به این ستون محکم یعنی ولایت 12 اسفند حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.                                              

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:                                         

12 اسفند روز سیلی ولایتمداران به صورت استکبار بود

 

 

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی گفت: مردم ولایتمدار ما با تأسی به رهبری و ولایت در برابر دنیای استکبار ایستاده و در 12 اسفند همان سیلی 9 دی 88 را بلکه جانانه‌تر به صورت استکبار و در رأس آن آمریکای جهانخوار نواختند.

 

امام جمعه موقت کاشان:

پیام جهانی جشن ملی انتخابات، عزت آری، ذلت هرگز

حجت‌الاسلام علی احتشام گفت: در شرایطی که دشمن با حربه‌های مختلف به دنبال نابودی ارزش‌ها و استقلال این ملت بوده و هست مردم فهیم ایران در انتخابات روز 12 اسفندماه با خلق حماسه‌ای دیگر بر حضور و پایمردی خود برای پاسداری از عزت و استقلال خویش تأکید کردند.

 

امام جمعه آران و بیدگل:

حماسه‌سازان 12 اسفند نشان دادند ایران در موقعیت بدر و خیبر است

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری موقعیت کنونی کشور را از لحاظ عزت و قدرت همانند بدر و خیبر در صدر اسلام دانستند ملت آگاه ما با حضور عزتمندانه و باشکوه خود در 12 اسفند گواهی عینی و مصداقی بارز را برای این فرمایش رهبری رقم زدند.

 

امام جمعه قمصر:

ملت بار دیگر شعورش را به رخ دشمنان کشید

حجت‌الاسلام ابوالقاسم ارمی گفت: ملت در 12 اسفند بار دیگر بصیرت و شعور سیاسی‌اش را به رخ دشمنان و بدخواهانش کشید و با وجود تبلیغات گسترده‌ای که دشمنان از هشت ماه قبل علیه ملت آغاز کرده بودند توانستند از این آزمون نیز سربلند بیرون آیند.

 

معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان:

حضور همگانی مردم جداناپذیری دین از سیاست را به اثبات رسانید

علیرضا جوادی گفت: استکبار همواره با مطرح کردن شعار جدایی دین از سیاست، قصد کاستن پشتیبانی مردم از نظام را داشته‌اند، اما ملت ایران در 12 اسفند بار دیگر این توطئه دشمن را نقش بر آب کردند. 

 

فرماندار آران و بیدگل:

حضور بی‌نظیر مردم پاسداشت خون شهدا و تجدید میثاق با ولایت بود

محمد فیروزی‌پور یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون حرمت خون شهدا و جایگاه ولایت فقیه دو پشتوانه بزرگ نظام و هدایت‌گر ملت فهیم ایران بوده، لذا علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان این دو پشتوانه بزرگ موفقیت دیگری برای ملت شریف ایران رقم زد.

 

شهردار کاشان:           

12 اسفندی‌ها، حماسه ‌آفریدند

سعید مدرسی‌زاده گفت: همانطور که ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند موقعیت‌های حساس را خوب می‌شناسند در 12 اسفند نیز ثابت کردند همیشه در صحنه بوده و برای اعتلای نام ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

 

معاون فرماندار ویژه کاشان:

ملت ایران در آزمون بصیرت 20 گرفتند

محمد رضوان‌نژاد عنوان کرد: مردم با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به عنوان معلم بصیرت خود در آزمون 12 اسفند همچون آزمون 22 بهمن‌ماه با کسب عالی‌ترین رتبه سرافراز بیرون آمدند.

 

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل:

بصیرت مردم حماسه‌ای دیگر آفرید

حجت‌الاسلام حبیب‌الله یوسفی ابراز داشت: بصیرت مردم همواره توانسته‌ حماسه‌هایی چون نهم دی را خلق کند و در 12 اسفند نیز این بصیرت و هوشیاری توانست حماسه‌ای بسیار باشکوه‌تر از گذشته خلق کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کاشان:

تبلیغات استکبار نتوانست از خلق حماسه حضور جلوگیری کند

 

حجت‌الاسلام عباس خادمیان تصریح کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی غرب از چند ماه گذشته اقدامات وسیعی را برای کمرنگ کردن حضور در 12 اسفند به کار بسته‌اند، اما ملت ایران همچنان که در گذشته هم نشان داده‌اند با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه از هیچ چیز نمی‌ترسند و در 12 اسفند نیز با حضور خود در پای صندوق‌ها رأی حماسه‌ای دیگر آفریدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی کاشان:

حضور مردم در انتخابات سیلی دیگر ی بر صورت یاوه‌گویان نواخت

منوچهر صفایی گفت: در ماه‌های اخیر تریبون‌های تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی نظام همواره سعی در القای نومیدی و یأس مردم از انقلاب اسلامی بود که حضور پرشور ملت بار دیگر آنان را ناکام و متحیر ساخت.  

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان:

حضور 12 اسفند حماسه را معنا کرد

حسین واعظی اضافه کرد: حضور در صحنه انتخابات حضور در جبهه حق است و ملت ایران در 12 اسفندماه این حضور پرافتخار را بار دیگر فریاد زد و حماسه‌ را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رساند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:

12 اسفند روز سکوت تریبون‌های تبلیغاتی استکبار

محمد مهدی صباغی گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار همواره سعی داشته و دارند مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند اما ملت ایران در 12 اسفند با حضور پرشور خود آنان را بار دیگر به سکوت و تحیر وادار ساختند.

 

بخشدار مرکزی کاشان:

حضور پرشور چشم‌ها را خیره کرد

هادی اکبری گفت: همانگونه که نظرسنجی‌های موجود در کشور حاکی از حضور پررنگ‌تر مردم در انتخابات روز 12 اسفند بود مشاهده کردیم ملت ایران با صلابت‌تر از همیشه در صحنه حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول