اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌فره‌باغی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات درس عبرتی برای دشمن بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات درس عبرت بزرگی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات درس عبرتی برای دشمن بود

آیت‌الله علی‌اکبر فره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه مردم دیروز با حضور یافتن در پای صندوق‌های رأی حماسه بی‌بدیلی خلق کردند اظهار داشت: هموطنان با حضور پرشور و کم‌نظیر خود در انتخابات مجلس نهم روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب را به ثبت رساندند براین اساس حرکت انقلابی آنها ستودنی است چرا که با وجود سردی هوا همچنان در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس نهم اقتدار ملت ایران به منصه ظهور رسید گفت: در این روز مردم با حضور غرورآفرین خود اقتدار وصف‌نشدنی را در صحنه منطقه‌ای و جهانی به ثبت رساندند به طوری که همدلی، اتحاد و قدرت ایران در پیشگاه جهانیان به اثبات رسید از طرف دیگر پوشالی بودن چهره نظام سرمایه‌داری کشورهای غربی بر همگان بیشتر از سابق مشخص شد.

این مسئول حضور حداکثری در انتخابات مجلس را نشان‌دهنده بصیرت ملت ایران دانست و یادآوری کرد: بارها به این موضوع که مردمان ایران دارای بصیرت همچنین هوش سیاسی و اجتماعی بسیار بالایی هستند در همایش‌ها و آیین‌های مختلف تأکید کرده‌ایم ولی در آیین‌های مختلف مانند راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس صحت داشتن این موضوع به اثبات می‌رسد زیرا مردم برای حضور یافتن در صحنه اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهند.

 قره‌باغی با بیان اینکه ازدحام مراکز رأی‌گیری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بهت‌زده کرده است خاطر نشان کرد: ایادی استکبار جهانی با اعمال فشارهای مختلف مانند تحریم‌های اقتصادی و فشارهای روانی برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام تلاش می‌کردند حال آنکه با افزایش این فشارها حقانیت نظام بیش از پیش معلوم می‌شود به همین دلیل ملت برای پایداری در راه آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام بیشتر از قبل پافشاری می‌کنند.

 انتهای پیام/‌ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول