اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت نظارت کوهبنان:

تخلف انتخاباتی به هیئت نظارت کوهبنان گزارش نشد

خبرگزاری فارس: ‌مسئول هیئت نظارت شهرستان کوهبنان گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی به دفتر نظارت شهرستان کوهبنان گزارش نشده است.

تخلف انتخاباتی به هیئت نظارت کوهبنان گزارش نشد

رضا توکلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در پی بازدیدهای به عمل آمده در 14 ساعت گذشته از شعبه‌های اخذ رأی شهرستان کوهبنان شاهد هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی نبودیم و تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی به دفتر نظارت شهرستان گزارش نشده است.

وی خاطر‌نشان کرد: حضور گسترده مردم بسیار چشمگیر و بی‌نظیر بود به گونه‌ای که مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مشارکت آنان در راهپیمایی 22 بهمن با‌شکوه‌تر بود.

همچنین رضا نخعی بازرس ویژه شورای نگهبان به خبرنگار فارس گفت: از نخستین لحظات آغاز انتخابات در شهرستان حضور پیدا کردم و به اتفاق مسئول نظارت شهرستان با حساسیت ویژه‌ای از تمام‌ حوزه‌های انتخاباتی شهر و روستا در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد بازدید کردیم و انصافا حضور مردم ولایت‌مدار کوهبنان در پای صندوق‌های رأی قابل تقدیر و ستودنی بود.

وی بیان داشت: طی بازدید‌های به عمل آمده تمام‌ عوامل اجرایی‌، نظارت و بازرسی انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

نخعی از تعامل فرماندار شهرستان‌، شورای تأمین‌، هیئت‌های ‌نظارت و بازرسی‌، ستاد انتخابات شهرستان و نیروهای امنیتی به ویژه از مسئولان خبرگزاری فارس استان کرمان که لحظه‌به‌لحظه گزارش انتخابات استان کرمان و شهرستان کوهبنان را به سمع و نظر هم استانی‌ها و مردم کشور رساندند، تقدیر کرد.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول