اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/218

دشمن به هدف القای حضور حداقلی مردم در انتخابات نرسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مردم امروز در پای صندوق‏های رای حاضر شدند تا در جریان تعیین سرنوشت سیاسی خود شرکت کنند و دشمن به هدف القای حضور حداقلی مردم در انتخابات نرسید.

دشمن به هدف القای حضور حداقلی مردم در انتخابات نرسید

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با وجود اینکه دشمن به دنبال القای حضور حداقلی مردم در انتخابات بود اما مشاهده کردیم که مردم سراسر کشور حضور چشمگیری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان فیروزکوه نیز امروز همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و حماسه دیگری آفریدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: گواه حضور چشمگیر مردم شهرستان فیروزکوه در پای صندوق‏های رای بازدیدهایی است که امروز از سوی فرمانداری از شعبات اخذ رای صورت گرفت.

افشارنادری تاکید کرد: امروز با وجود بارش برف و باد و بوران در شهرستان فیروزکوه مردم در پای صندوق‏های رای حاضر شدند تا در جریان تعیین سرنوشت سیاسی خود شرکت کنند.

وی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده تمام راه‏های روستایی شهرستان فیروزکوه با وجود بارش برف باز بود و مشکلی برای تردد شعبات سیار اخذ رای وجود نداشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همچنین عوامل راهداری و دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه همواره حضور داشتند تا در جریان برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

افشارنادری تصریح کرد: در جریان تبلیغات انتخاباتی نیز رقابت سالمی در شهرستان فیروزکوه صورت گرفت و تخلفات آن چنانی در این زمینه مشاهده نشد و موارد جزئی دیده شده نیز با تذکر برطرف شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول