اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

نظری: ملت ایران از آزمون الهی انتخابات سربلند بیرون آمدند

خبرگزاری فارس: فرماندار فاریاب گفت: ملت ایران بار دیگر از این آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و برای استکبار و رژیم صهیونیستی به خوبی روشن شد که این ملت برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تا پای جان می‌ایستند.

نظری: ملت ایران از آزمون الهی انتخابات سربلند بیرون آمدند

قلندر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فاریاب اظهار داشت: مردم فاریاب مانند سایر ملت شریف ایران به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند ماه در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی افزود: آنان از زمان آغاز انتخابات ساعت هشت صبح تاکنون حضور پرشوری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و حامیان آن زدند.

نظری تعداد شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان فاریاب را 37 شعبه ذکر و تصریح کرد: 30 شعبه سیار و 7 شعبه ثابت در این شهرستان برای رأی‌گیری از مردم مستقر شدند.

وی ابراز داشت: همچنین حدود 600 نفر اعم از عوامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت و نمایندگان فرماندار و ... مسئولیت برگزاری انتخابات در این منطقه  را بر عهده دارند.

نظری عنوان کرد: ملت ایران مردمی بزرگوار و بابصیرت هستند که در تمام صحنه‌ها همواره از مسئولان جلوتر گام برداشته و هر زمان که نیاز بوده در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی از آن‌ مردم است و آن‌ها برای حمایت از این دستاورد عظیم خود گوش به فرمان ولی‌فقیه خود هستند و به یاوه‌گویی‌های دشمنان اهمیت نداده و برای همیشه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

نظری بیان داشت: مردم این منطقه بیشتر به شغل دامداری و کشاورزی اشتغال دارند، اما برای این ارزش ملی اهمیت قائل شدند و با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار فاریاب اظهار داشت: رأی‌گیری در برخی حوزه‌ها به اتمام رسیده و آرا با کسب اجازه از وزارت کشور در حال شمارش است و در حوزه‌های دیگر تا پایان مدت، همچنان رأی‌گیری ادامه دارد.

وی گفت: این مردم بار دیگر از این آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و برای استکبار و رژیم صهیونیستی به خوبی روشن شد که این ملت برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تا پای جان می‌ایستند.

نظری خاطر نشان کرد: امیدواریم، هر چه زودتر شاهد نابودی استکبار جهانی و حامیان آن و برقراری آزادی و عدالت در دنیا باشیم.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول