اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

نمایندگان برگزیده حاصل اندیشه مردم قهرمان ایران هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند حاصل تفکر و اندیشه مردم قهرمان ایران هستند.

نمایندگان برگزیده حاصل اندیشه مردم قهرمان ایران هستند

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایندگانی که در نتیجه شمارش آرا به عنوان پیروز معرفی شوند در حقیقت در آغاز راه پرخطر و مسئولیت خود قرار خواهند گرفت و این مسئولیت بسیار سنگین خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برندگان واقعی این رقابت، مردم هستند خاطرنشان کرد: بدون حضور این مردم در صحنه انتخابات و بدون رأی آنها ممکن نبود نماینده‌ای انتخاب شده و مسافر بهارستان شود.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: نامزدهایی که در این رقابت از سه نماینده منتخب عقب می‌مانند باید به یاد داشته باشند که خدمت به مردم و یاری آنها تنها در لباس نمایندگی مجلس نیست که نمود پیدا می‌کند و عرصه‌های خدمت و مسئولیت بسیار زیادند.

وی ادامه داد: از افرادی که پس از اعلام نتایج انتخابات نام خود را در میان سه نماینده انتخابی نمی‌بینند می‌خواهیم که با رعایت اصول رقابت و پذیرفتن نتایج همچنان در قالب یک مسئول دلسوز به مردم و شهر خود خدمت کنند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان با اعلام اینکه شمارش آرای صندوق‌ها از پایان مهلت انتخابات در شامگاه جمعه آغاز خواهد شد گفت: کار شمارش آرا تا صبح ادامه داشته و نتایج نهایی در پایان شمارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول