اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی:

همزمان با پایان مهلت رأی‌گیری شمارش آرا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: شمارش آرای مردم بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری با حضور عوامل اجرایی و نظارت و نمایندگان کاندیدا‌ها آغاز می‌شود و بدون وقفه تا استخراج نتایج ادامه خواهد داشت.

همزمان با پایان مهلت رأی‌گیری شمارش آرا آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام رضا نوراللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک در بیان آخرین وضعیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: گزارش‌های رسیده حکایت از حضور و مشارکت پرشور مردم از لحظه آغازین انتخابات دارد که این حضور گسترده و با نشاط با توجه به تمدید مهلت رأی‌گیری همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با اشاره به روند مشارکت مردم در انتخابات گفت: اگر به همین روند پیش برود شاهد تمدید مجدد زمان برگزاری انتخابات خواهیم بود.

وی در ارتباط با میزان تخلفات گزارش شده از نامزدها و هواداران آنها گفت: در برخی از موارد، تخلف‌هایی از سوی هواداران برخی از نامزدها گزارش شده که در حال پی‌گیری آنها هستیم که در صورت صحت و اثبات تخلف به متخلفین تذکر و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

نوراللهی همچنین درباره زمان اعلام نتایج شمارش آرا گفت: در حال حاضر نمی‌توان از زمان قطعی شمارش آرا حرفی زد اما به محض پایان یافتن رأی‌گیری شمارش آرا بلافاصله انجام می‌گیرد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی خاطر نشان کرد: نتایج آراء شهرهای استان احتمالا صبح فردا (شنبه) اعلام خواهد شد.

نوراللهی افزود: پس از اعلام نتایج انتخابات چنانچه هر یک از نامزدها نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشتند می‌توانند در چارچوب قانون و طبق مستندات اعتراض خود را ظرف مدت هفت روز مطرح نمایند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول