اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-369

قمی: ارسال 3 هزار تعرفه جدید اخذ رای در نوشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر از درخواست 3 هزار تعرفه جدید برای شعب اخذ رای در نوشهر خبر داد.

قمی: ارسال 3 هزار تعرفه جدید اخذ رای در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی لحظاتی قبل گفت وگو با خبرنگاران اتاق خبر حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس اظهار داشت: مردم فهیم و بصیر شهرستان نوشهر همچون مردم سراسر کشور حضوری معنادار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند و گواه این مدعا حضور و مشارکت بالای شهروندان نوشهری است.

وی اظهار داشت: با بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در شهرستان شده و با گزارشات رسیده نشان دهنده مشارکت بیشتر نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس بوده است که نشان از لبیک گفتن مردم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده که  معادلات منطقه و نوع نگاه دیگر کشورها را تغییر خواهد داد.

قمی با اشاره به اینکه این حضور مانور اقتدار دیگری از سوی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بوده است، بیان داشت: مردم سالاری دینی بعد از 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به خوبی نمایان شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار تعرفه جدید برای شعب اخذ رای در شهرستان نوشهر ارسال شده است تصریح کرد: پیش از این 80 هزار تعرفه بین شعب اخذ رای شهرستان نوشهر توزیع شده بود.

فرماندار نوشهر ادامه داد: 83 هزار واجد شرایط رای دادن در نوشهر وجود دارد که از این تعداد 54 هزار نفر در بخش روستایی و 29 هزار نفر در بخش شهری هستند.

وی تاکید کرد: تمامی شعب اخذ رای باید تا پایان موعد مقرر کار اخذ رای در شعب را انجام می‌دهند و تا حضور آخرین نفر نیز بعد از موعد مقرر نیز باید کار اخذ رای در شعبات انجام گیرد.

قمی با اشاره به اینکه برای نخستین بار صندوق‌های سیار نیز با کمبود تعرفه مواجه شدند و تقاضای تعرفه جدید کردند، بیان داشت: کار اخذ رای در بیمارستان و زندان نوشهر نیز با استقبال خوبی روبرو بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون مورد تائید شده ای از خرید و فروش رای در این شهرستان گزارش نشده است، بیان داشت: شایعاتی برای دامن زدن به غیر سالم برگزار شدن انتخابات در نوشهر وجود داشته که با اعزام اکیپ‌هایی به شعبات اخذ رای این شایعات تکذیب می‌شود و تاکنون یک پرونده نیز در این باره تشکیل نشده است.

فرماندار نوشهر وضعیت اخذ رای در شعبات کوهستانی را نیز رضایت بخش عنوان کرد و گفت: تاکنون شرایط جوی و کوهستانی بودن بخش کجور اختلالی در اخذ رای در این مناطق ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول