اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملایری‌ها با حضور گسترده ترسیم کردند

حدیث مکرر عشق به رهبر و میهن / ملایری‌ها حماسه 12 در 12 را تکمیل کردند

خبرگزاری فارس: ملایری‌ها با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر عشق خود به رهبر و وطن را فریاد زدند.

حدیث مکرر عشق به رهبر و میهن / ملایری‌ها حماسه 12 در 12 را تکمیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مردم مؤمن و ولایتمدار ملایر نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی حضور باشکوه و به یادماندنی را رقم زدند و برای همیشه آن را در تارک تاریخ ثبت کردند.

شور و شوق مردم برای حضور در انتخابات وصف نشدنی است و نشان از عشق مردم به نظام و رهبری دارد به همین دلیل نه تازیانه سرما و نه تهدید دشمن، هیچ کدام در اراده آنها برای لبیک گویی به فرامین رهبری تأثیرگذار نیست.

شور انتخاباتی و نزدیکی دل‌های مردمان این دیار، سرمای هوا را بی‌‌اثر کرده به طوری که اراده و استقامت مردم، سردی هوا را به سخره گرفته است.

صف‌های فشرده مردم برای انداختن رأی خود در صندوق‌ها و صحبت از انتظاراتشان از نماینده مورد نظرشان از دیگر موضوعات جالب توجه بود که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.

یکی از رأی‌دهندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور پرشور مردمی آن را به خاطر دفاع از نظام و عشق به ولایت خواند و افزود: مردم ملایر همیشه ثابت کرده‌اند که مدافع نظام و آرمان‌های آن هستند و حضور در انتخابات یکی از مصادیق این مهم به شمار می‌رود.

پیرمرد 74 ساله‌ای نیز که در گوشه‌ای نشسته و منتظر نوبت خود بود، تأکید کرد: من برای کشورم، رهبرم و مردمم ارزش قائل هستم و به همین دلیل در این انتخابات شرکت کرده‌ام.

یک رأی اولی نیز پس از دادن رأی خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تأکید کرد: من با حضور در این انتخابات خواستم مؤثر بودن خود از یک سو و مقابله با توطئه‌های دشمنان را از سوی دیگر نشان دهم و از اینکه برای نخستین بار در این صحنه سیاسی حضور یافته‌ام احساس خوبی دارم.

یکی از مادران که نیز فرزند خود را در آغوش گرفته بود، در گفت‌و‌گو با فارس دلیل شرکت خود را تبعیت از رهبری خواند و گفت: من جان خود را برای رهبرم فدا می‌کنم و هر چه که ایشان بفرمایند با دیده منت قبول دارم، ایشان فرمان بر حضور داده‌اند و من نیز به همین دلیل شرکت کرده‌ام.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول