اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 258

گرگانی ها از ستاد انتخابات درخواست صندوق سیار کردند

خبرگزاری فارس: تعداد زیادی از مردم گرگان از ستاد انتخابات شهرستان درخواست صندوق سیار دادند.

گرگانی ها از ستاد انتخابات درخواست صندوق سیار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در یک روز پرکار و پرشور انتخاباتی ستاد انتخابات گرگان با تماس زیادی برای ارسال صندوق سیار اخذ رای مواجه شدند و این حاکی بر این دارد که ایرانی امروز با تمام وجود خود برای انتخابات حاضر شده است.

مردم گرگان با حضور گسترده خود در پای صندوق رای حماسه خلق کردند و آنهایی هم که به دلیل ضعف و ناتوانی نمی‎توانستند در شعبه‎های اخذ رای حاضر شوند از ستاد انتخابات درخواست صندوق سیار داشتند و نشانگر این امر است که این مردم لبیک گوی رهبر خود در همه حال خواهند بود.

در شهرستان گرگان 215 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 890 نفر عوامل اجرایی، 450 کاربر، 466 نیروی انتظامی، 215 بازرس، 50 نفر عوامل اجرایی برای هر صندوق ،480 نفر هیئت نظارت، 20 نفر هیئت بازرسی، 260 راننده، 20 نفر از اعضای شورای تامین به طوری که مجموعا 3 هزار و 100 نفر از اقشار مختلف در این انتخابات در شهرستان گرگان مشارکت می‎کنند.

در انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا 333 هزار واجد شرایط رای دادن بوده که 64.43 در انتخابات شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول