اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی سمیرم تا این ساعت اعلام کرد

حضور 80 درصدی حوزه انتخابیه سمیرم در صحنه انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گفت: صف‌های طولانی و شور و شوق شرکت کنندگان در پای صندوق‌های رای در سمیرم همچنان مثل دوره‌های قبل مشتی بر دهان دشمنان انقلاب و حمایت آنان از نظام و رهبر معظم انقلاب است.

حضور 80 درصدی حوزه انتخابیه سمیرم در صحنه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مردم شهرستان سمیرم با حضور پرشور خود از ساعات نخستین برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های رأی تا کنون، بار دیگر علاقه‌مندی خود به انقلاب و نظام را ثابت کردند.

بخشدار مرکزی سمیرم در حاشیه برگزاری انتخابات حوزه شهرستان سمیرم اظهار داشت: تا این ساعت بیش از 80 درصد از مردم سمیرم، پای صندوق‌های رأی حضور داشته‌اند.

وی بر اهمیت این دوره از انتخابات تأکید کرد و گفت: به دلیل اینکه این انتخابات نخستین انتخاب پس از بیداری اسلامی در خاورمیانه و منطقه است و همچنین نخستین انتخاب بعد از فتنه 88 و تحریم‌ها و تهدیدهای ابر جنایت‌ها است از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

روح الله شهبازی اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب استحکام و استقلال نظام مرهون حضور مردم است، هر چه حضور پرشورتر باشد اقتدار نظام بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 35هزار نفری جامعه عشایری جزو جمعیت شهرستان سمیرم حساب می‌شوند، اما اکنون در منطقه قشلاق هستند و در انتخابات امسال حوزه سمیرم حضور ندارند.

بخشدار سمیرم تصریح کرد: هم اکنون 30 شعبه ثابت و 32شعبه سیار اخذ رأی در سمیرم میزبان مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سمیرم است.

وی تصریح کرد: همه باید بر اساس تکلیف دینی و احساسات انقلابی در این انتخابات شرکت کنند و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در این دوره، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام هستند.

به گزارش فارس، یکی از شهروندان شهرستان سمیرم در حوزه انتخابیه مدرسه سروش که در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات حضور یافته بود، هدف از شرکت در انتخابات را ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دانست و گفت: اگر قصد داریم دشمنان در توطئه‌های خود شکست بخورند و فکر تهدید و تحریم ایران را از سر بیرون کنند باید در انتخابات شرکت و با حضور پررنگ خود آنان را مأیوس کنیم.

محمد رضا سعیدی افزود: مردم باید قدر انقلاب و نظام را بدانند چرا که در این نظام سرنوشت کشور توسط خود مردم تعیین می‌شود و مردم با رأی خود و انتخاب افراد اصلح، مجلس را شکل می‌دهند.

یکی دیگر از شهروندان سمیرمی که به همراه فرزند خردسالش در یکی از شعب اخذ رأی حضور یافته بود، گفت: وظیفه شرعی و دینی خود دانستم که باید در انتخابات شرکت کنم.

نرگس نصیری افزود: انتخابات مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است و از گذشته تاکنون مردم ایران آزادانه در انتخابات شرکت و فرد مورد نظر خود را به عنوان نماینده و یا رئیس جمهور انتخاب می‌کردند.

شهروند دیگری باید با حضور در انتخابات به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم که مردم ایران همیشه یار و یاور نظام اسلامی هستند.

سمیه بهرامیان افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی و هر کس که مسلمان است و در ایران زندگی می‌کند باید به تکلیف شرعی خود نیز عمل کند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 105 هزار جمعیت ثابت و عشایری ،120 روستا و چهار شهر سمیرم، کمه، حنا و ونک در 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

*حضورپرشورمردم گلپایگان وصف نشدنی است

رای گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز در تمامی شعب اخذ رای در شهرستان گلپایگان آغاز شد و مردم ولایتمدار شهرستان گلپایگان از همان دقایق اولیه مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

امروز رقابت بین پنج کاندیدا در حوزه انتخابیه خوانسار و گلپایگان آغاز شده است و دو شهرستان گلپایگان و خوانسار یک نماینده روانه مجلس می‌کند.

مردم در صف‌های طولانی برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود لحظه شماری می‌کنند.

امروز روز جاودانه‌ای برای تاریخ ایران اسلامی است و همه اقشار جامعه اعم از مرد و زن، پیر و جوان در کنار مسئولان شهرستانی برگ زرینی بر افتخارات ایران و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم می‌زنند.

۷۱ شعبه اخذ رای در شهرستان گلپایگان آماده رای‌گیری برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و بیش از یک هزار نفر در امر اجرایی انتخابات مشارکت دارند.

71 بازرس، چهار سربازرس در حوزه انتخابیه گلپایگان و 40 بازرس و دو سر بازرس در حوزه انتخابیه خوانسار، تمام مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم فراهم کرده‌اند.

شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گو گد، گلشهر و ۵۲ روستا درغرب استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول