اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی انتخابات نهم در تویسرکان:

روند اجرای انتخابات الکترونیکی در تویسرکان مطلوب است

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس در تویسرکان گفت: روند اجرای فرایند مکانیزه انتخابات نهمین دوره مجلس در تویسرکان در سطح بسیار مطلوب است.

روند اجرای انتخابات الکترونیکی در تویسرکان مطلوب است

مسعود حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تویسرکان به صورت تمام الکترونیک در سطح شهر روستا تاکنون با استقبال چشمگیر مردم با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با حضور کارشناسان امر با آمادگی در حال ارائه خدمات هستند، بیان داشت: شهرستان تویسرکان در راستای هرچه بهتر برگزاری این مهم با بهره‌مندی از تمام ابزارها و نیروی انسانی متبحر به صورت سنتی نیز آمادگی لازم برخودار است.

مسئول اجرایی انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس در تویسرکان ارتباط و تعامل همه‌جانبه را یکی از مؤلفه‌های مهم در روند موفق این طرح تاکنون در تویسرکان خواند و اظهار داشت: هماهنگی و هم‌اندیشی دوجانبه مردم و مسئولان با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی کار انتخابات را تسهیل و تسریع بخشیده است.

وی مشارکت مردم را در تویسرکان حداکثری خواند و تأکید کرد: امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان تویسرکان در گسترده وسیع صورت چشمگیر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند.

حمزه‌ای اذعان کرد: در حال حاضر در شهرستان در صفوفی به پیوسته برای رأی‌گیری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح خود برای انجام این امر مهم و واجب منتظر هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم ایران بار دیگر ذلت و خواری ابرقدرت‌های جهانی را بر دنیا ثابت کرد، تصریح کرد: ملت ایران امروز با حضور بی‌بدیل خود قدرت و توان انقلاب را به عنوان نمونه برجسته حاکمیت الهی در بین ملل سراسر گیتی نهادینه کردند.

مسئول اجرایی انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس در تویسرکان خاطرنشان کرد: انتخابات در شهرستان تا ساعت 20 در مرحله اول تمدید شد و مرحله دوم در تا ساعت 22 تمدید خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تمام فرایند انتخابات در 94 شعب اخذ رای تاکنون با موفقیت در حال اجراست، افزود: تعداد 35 شعب اخذ رأی ثابت، یک شعبه شهری سیار و 20 شعبه اخذ رأی روستایی ثابت و 38 روستایی سیار به صورت فعال در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول