اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرمشهر خبر داد

تداوم امنیت انتخاباتی در خرمشهر/ مردم همچنان در صف‌های طولانی اخذ رأی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر از تداوم وضعیت امنیتی انتخابات در خرمشهر با وجود ادامه حضور مردم در شعبه‌های اخذ رأی خبر داد.

تداوم امنیت انتخاباتی در خرمشهر/ مردم همچنان در صف‌های طولانی اخذ رأی

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مردم خرمشهر همچنان با حضور در شعبه‌های رأی‌گیری شهرستان در مناطق شهری و روستایی تداوم حضور خود را نشان داده و در این روز از پای ننشستند.

وی افزود: با وجود اتمام ساعات اخذ رأی مردم همچنان در شعبه‌ها حاضر می‌شدند که این امر منجر به تمدید مهلت رأی دادن شد و اکنون که این مهلت نیز رو به اتمام است ما شاهد حضور مردم در حوزه‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به همکاری مردم با نیروهای انتظامی خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر با نیروی انتظامی همکاری خوبی را نشان دادند که این امر باعث برقراری امنیت و نظم در شعبه‌های مختلف شده و در حقیقت آسایش خود مردم را در زمان رأی دادن به همراه داشت.

عزیزی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره آماده خدمت به مردم است تصریح کرد: ما همواره آماده‌ایم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با متخلفان برخورد کرده و گزارش را به مراجع قضایی ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: این حضور چشمگیر در روز انتخابات یادآور حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس بوده و انتظاری غیر از این از مردم غیور خرمشهر نمی‌رفت.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول