اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

اتمام تعرفه 50 درصد شعب بهبهان / احتمال تمدید مجدد رای‎گیری

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: با توجه به مشارکت حداکثری مردم در بهبهان، نیمی از شعب اخذ رای تعرفه جدید دریافت کرده و احتمال تمدید زمان رای‎گیری در این شهرستان وجود دارد.

اتمام تعرفه 50 درصد شعب بهبهان / احتمال تمدید مجدد رای‎گیری

فرهاد باذلی‎محبوب دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان با تقدیر از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای اظهار کرد: از صبح امروز و از همان دقایق اولیه انتخابات، مردم بهبهان در صف‎های طولانی در شعب اخذ رای حضور داشته و رای خود را به صندوق‎ها انداختند.

وی افزود: این حضور حداکثری تا این لحظه ادامه داشته و با وجود گذشت ساعات طولانی از آغاز این رویداد مهم، هجوم سیل خروشان مردم به شعب اخذ رای ادامه دارد.

باذلی‎محبوب با بیان اینکه مشارکت مردم بهبهان در این دوره از انتخابات بیش از دوره‎های گذشته است، تصریح کرد: با توجه به مراجعه مردم و جمعیت زیاد حاضر در محل شعبه‎های اخذ رای، احتمال تمدید مجدد زمان رای‎گیری در این شهرستان وجود داشته و پیش‎بینی می‎کنیم تا ساعات پایانی شب این روند ادامه داشته باشد.

فرماندار بهبهان در خصوص تعرفه شعب اخذ رای نیز گفت: تاکنون بالغ بر 50 درصد شعب، تعرفه مجدد دریافت کرده و برخی از شعب با ازدحام بیش از انتظار نیز دو تا سه بار تعرفه جدید دریافت کرده‎اند.

وی در خصوص نتیجه اولیه آرای مردم نیز خاطرنشان کرد: با توجه به تمدید زمان رای‎گیری، شمارش آرا کمی طول کشیده و نتایج اولیه پس از شمارش کامل آرا و صورت جلسه، در نزدیکی صبح فردا اعلام خواهد شد.

باذلی‎محبوب در پایان با اشاره به برگزاری انتخاباتی منظم و به دور از حاشیه در بهبهان گفت: تاکنون هیچ تخلف رسمی به ما گزارش نشده و یک انتخابات سالم را در سطح حوزه انتخابی بهبهان شاهد هستیم.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول