اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/ گام به گام با انتخابات/

انتخابات تابلوی تمام نمای تعیین سرنوشت ملت است

خبرگزاری فارس: انتخابات تابلوی تمام نمای تعیین سرنوشت ملت ایران است.

انتخابات تابلوی تمام نمای تعیین سرنوشت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از فامنین، این شهر از صبح امروز بار دیگر حال و هوای تبعیت از فرامین رهبری در زمینه حضور حداکثری در انتخابات به خود گرفت و از نخستین ساعات شروع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد عمل به تعهد به نظام و تبعیت از ولایت فقیه در زمینه تعیین سرنوشت مردم این مرز و بوم شد.

با وجود برودت و سرمای هوا، مردم ولایتمدار این دیار همچون همه ایرانیان شهیدپرور و متعهد به خون شهدا، در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و ندای"هل من ناصر..." رهبر را به شایستگی لبیک گفتند و با این وصف تعهد قلبی و دینی خود را به نظام و انقلاب اسلامی به تصویر کشیدند.

پیرمردان و پیرزنانی که با وجود کهولت و خمودگی بر مبنای عشق به نظام و رهبری در برابر تهدیدات و سخنان پوشالی دشمنان و استکبار جهانی، قد علم کرده و به تکیه بر دین و ولایت لبخند رضایت از دین و ولایتمداری سر دادند و جوانانی که بر اساس احساس تکلیف و ندای رهبری در این اجتماع شکوهمند و سرنوشت‌ساز حضور یافتند.

در این بین شور و اشتیاق رأی اولی‌ها چشم‌نوازی می‌کرد که در راستای گام نهادن به مسیر پدران خود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا برگ زرین دیگری را با رنگین کردن انگشتان خود رقم بزنند.

یک رأی‌اولی در حاشیه این حضور ارزشمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن ابراز خرسندی‌اش از نخستین مهر تعهدانگیز شناسنامه‌اش، گفت: من برای خدمت به نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به اینجا آمده و رأی می‌دهم چرا که معتقد هستم که تک تک آرای مردمی تعیین کننده آینده این کشور بوده و مشت محکی به دهان یاوه‌گویان نظام اسلامی است.

یکی دیگر از رأی دهندگان نیز با نشان دادن مهرهای شناسنامه‌اش، عنوان کرد: تا زمانی که خون در رگ دارم در راستای عمل به فرامین و رهنمودهای رهبری از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد و در همه انتخابات مهم کشوری نیز شرکت می‌کنم همانگونه که تا کنون شرکت کرده‌ام.

وی حضور مردمی در پای صندوق‌های رأی را مهر تأییدی بر اهداف عالیه نظام قلمداد کرد و افزود: مردم ما در همه عرصه‌ها و برهه‌های سرنوشت‌ساز این کشور صحنه‌های ماندگار و اصیلی را پیش روی چشم دشمنان تصویر کرده‌اند که خود دشمنان نیز به آن معترف‌اند.

پیرمرد کهنسالی که به کمک فرزندش در این حوزه اخذ رأی حاضر شده بود نیز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابراز کرد: تا کنون از حضور در هیچ یک از انتخابات برگزار شده در کشور شانه خالی نکرده‌ام چرا که ما باید همواره پشت سر رهبری بوده و در صحنه باشیم.

وی افزود: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مطالبه بر حق رهبری است که ما نیز برای اطلاعت و نیز ابراز تعهد خود به ایشان همواره در انتخابات و موارد اینچنینی شرکت می‌کنیم.

مردم بصیر و ولایتمدار این شهرستان در هر یک از شعب اخذ رأی حضوری چشم نواز و متعهدانه داشتند که این در این اجمال وصف تعهد صادقانه این مردم نمی‌گنجد چرا که همواره با تأکید بر لزوم تأسی به رهنمودهای رهبری انتخابات را تابلوی تمام‌نمای تعیین سرنوشت ملت ایران می‌دانند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول