اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

مناطق برفی اردبیل مشکل اخذ رأی ندارند/حضور مردم همچنان روبه افزایش است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مناطقی از اردبیل که با بارش برف و کولاک مواجه هستند، هیچ مشکلی در اخذ رأی ندارند.

مناطق برفی اردبیل مشکل اخذ رأی ندارند/حضور مردم همچنان روبه افزایش است

عباس دستباز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما هم اینک در منطقه خلخال و کوثر با کولاک و بارندگی مواجه هستیم اما پیمانکاران راهداری در صدد گشایش مسیر و ایجاد امکان حضور مردم و شعبات سیار هستند.

وی با اشاره به این‌که انختابات پرشور مردم و استقبال گسترده آنان در سطح استان قابل توجه است، تصریح کرد: مردم به پیروی از ولایت فقیه اعلام کردند که حاضرند با توجه به حساسیت زمانی کشور را یاری کرده و مجلسی مستقل را تشکیل دهند.

دستباز در پاسخ به این سئوال که تعرفه‌های اخذ رأی در اردبیل در چه شرایطی است، خاطر نشان کرد: از طرف وزارت کشور تعرفه‌ها به تعداد واجدین شرایط چاپ و در اختیار فرمانداری‌ها قرار داده شده و هیچ مشکلی از این لحاظ در اردبیل وجود ندارد.

این مسئول همچنین به مشکل راه ارتباطی آرپاچایی اشاره کرد و بیان داشت: انتظار داریم با برقراری ارتباط مجدد در این منطقه نیز اخذ رأی با موفقیت انجام گیرد.

وی از انصراف یک نفر نماینده در اردبیل همزمان با روز انتخابات خبر داد و اضافه کرد:‌ هم اکنون 53 نفر در استان اردبیل برای ورود به مجلس نهم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل به تمدید زمان انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: با دو ساعت تمدید، اخذ رأی تا هشت شب ادامه دارد اما در صورت نیاز ما می‌توانیم مجدداً دو ساعت دیگر نیز تقاضای تمدید داشته باشیم.

وی تعداد واجدین شرایط رأی‌دهندگان در استان را 800 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 48 هزار نفر نیز در سال‌جاری رأی اولی داریم که تمام آنها با مطالعه و شناخت کافی به انتخابات آمده‌اند.

دستباز در بخش دیگری از سخنان خود حساسیت انتخابات را یادآور شد و تصریح کرد: حرکت‌ها و نهضت‌های بیداری اسلامی امروز از سوی کشور ایران در جهان مدیریت می‌شود و امروز کشوری مستقل به نام ایران را در جهان شاهد هستیم که دشمن بر روی تمام حرکات آن حساب باز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از صبح امروز دشمن خود را شکست خورده اصلی در این سیاسی‌بازی‌ها دیده است و به امید خدا فشارها و تحریم دشمنان ناکارآمد است.

دستباز از احتمال افزایش 10 درصدی مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته خبر داد و اضافه کرد: از نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌کنیم تا آخرین لحظات نتایج اعلام رأی صبوری پیشه کنند و بعد از آن نیز همه ما باید خواسته تسلیم و اراده مردم بوده و از بی‌قانونی پرهیز کنیم.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: نامزدهای معترض دو روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت اجرایی استان و در هفت روز به شورای نگهبان گزارش دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول