اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات اخبار استان زنجان:

عظمت حضور مردم در قالب تصاویر نمی‌گنجد

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات اخبار استان زنجان گفت: شکوه و عظمت حضور مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در قالب تصاویر تلویزیونی نمی‌گنجد.

عظمت حضور مردم در قالب تصاویر نمی‌گنجد

علیرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رسانه‌ها و تلویزیون ذره‌ای از حضور مردم که همچون اقیانوس بی‌کران در صحنه هستند، نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با اراده پولادین خود همیشه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود و تعیین نمایندگان اصلح و توانمند در زمینه آینده کشور تصمیم می‌گیرند.

‌معاون اطلاعات اخبار استان زنجان با بیان اینکه در راستای به تصویر کشیدن شکوه و گستردگی حضور مردم استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون چند مرحله ارتباط تصویری با شبکه خبر فراهم شده است، اضافه کرد: گزارشات مختلفی نیز از شبکه‌های سراسری یک و 2 پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب ولایت‌پذیری خود را ثابت کرده‌اند، ادامه داد: با پخش و به تصویر کشیدن حضور مردم استان در انتخابات از طریق شبکه‌های سراسری سعی کرده‌اند جان‌فشانی‌های مردم استان را در راه انقلاب اسلامی نشان دهند.

قربانی با اشاره پخش نظرات مردم در زمینه انتخابات از طریق تریبون آزاد تصریح کرد: این تریبون فرصتی بود تا مردم لبیک دوباره خود را با مقام معظم رهبری بیان کنند.

وی با بیان اینکه برخی از گفت‌وگوها در زمینه خواسته‌های مردم در قالب طنز بیان شده است، یادآور شد: مسائلی چون عملکرد کاندیداها که اهمیت زیادی دارد در این برنامه‌ها مدنظر است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول