اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساعات باقیمانده از انتخابات

افزایش ازدحام جمعیت در شعبات اخذ رای بندرعباس

خبرگزاری فارس: در ساعات باقیمانده از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ازدحام جمعیت در شعبات اخذ رای بندرعباس به بالاترین حد خود رسید.

افزایش ازدحام جمعیت در شعبات اخذ رای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده عصر امروز در سرکشی از تعدادی از شعبات اخذ رای این شهرستان اظهار داشت: استقبال مردم برای شرکت در انتخابات مجلس بیشتر از ساعت‌های آغازین شده و ازدحام جمعیت همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه کسانی که هنوز فرصت شرکت در انتخابات را پیدا نکرده‌اند باید هر چه زودتر به شعب مراجعه کنند، بیان داشت: مردم سعی کنند شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده تاکنون برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نشده است و هیچ نوع کمبود و یا نقصی از شعبات اخذ رای به ما گزارش نشده است.

امینی‌زاده افزود: احتمال می‌رود که مهلت برگزاری انتخابات تمدید شود اما کسانی که هنوز رای نداده‌اند سعی کنند هر چه زودتر به شعب مراجعه نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: تاکنون از شعبات اخذ رای در بندرعباس هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده است و کار اخذ رای از مردم بندرعباس در کمال آرامش در حال انجام است.

یادآور می‌شود مجموع شعبه‌های پیش بینی شده در هرمزگان، تعداد 518 شعبه ثابت و 486 شعبه سیار است.

در این استان تعداد شعب شهری ثابت برابر با 342 و تعداد شعب سیار شهری نیز برابر با 39 شعبه است.

تعداد شعب روستایی ثابت و سیار نیز برابر با 447 شعبه است.

21 هزار و 360 نفر به‌عنوان عوامل اجرایی، ستادی نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و دیگر عوامل برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

علاوه بر شناورهای موجود در دریا، جمع‌آوری آرای ساکنان 14 جزیره هرمزگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که به گفته مسئولان و گزارش خبرنگاران فارس این امر نیز در جزایر یاد شده روند مناسبی را دارد.

951 هزار و 181 نفر هرمزگانی واجد شرایط رای دادن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

طبق اطلاعات و آمار موجود اداره کل ثبت احوال هرمزگان هشت هزار نفر از این تعداد برای نخستین بار است که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول