اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-382

امیری‌مقدم: مسئولان باید پاسخ حضور گسترده مردم را بدهند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مسئولان نظام و نمایندگان منتخب ملت باید با ارائه خدماتی بهتر از گذشته و رساندن آنها به اوج خود پاسخ این حضور گسترده مردم را بدهند.

امیری‌مقدم: مسئولان باید پاسخ حضور گسترده مردم را بدهند

سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ستاد انتخابات خراسان رضوی، با بیان اینکه انتخابات در حال حاضر در آرامش کامل در حال برگزاری است، اظهار داشت: در حال حاضر انتخابات در کمال امنیت لازم در خراسان رضوی در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: نیروی انتظامی با آمادگی کامل طرح‌های ویژه انتظامی را برای برقراری نظم و امنیت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از ابتدای شروع اخذ رای تا پایان مهلت قانونی ساعت رای‌گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج اجرا می‌کند.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: مردم خراسان رضوی و کشور از ساعات اولیه رای‌گیری حضور گسترده ای پای صندوق‌ها داشتند و این به گونه‌ای است که حتی در برخی از صفوف بیش از 100 تا 200 نفر ایستادند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم خراسان یقینا بیش از 65 درصد حضور دارند، گفت: مسئولان نظام و نمایندگان منتخب ملت باید در این راستا با ارائه خدماتی بهتر از گذشته و رساندن آنها به اوج خود پاسخ این حضور گسترده مردم را بدهند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول