اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

حرکت بر خلاف خواسته‌های دشمن برگ برنده ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: ملت ایران خوب دانسته است که هرچه بر خلاف خواسته‌های دشمن حرکت کند، موفق‌تر است.

حرکت بر خلاف خواسته‌های دشمن برگ برنده ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره بر برگزاری انتخابات اظهار داشت: با تلاش مسئولان و مردم با فرهنگ استان در شرایطی مناسب تبلیغات کاندیدا در استان با کمترین حاشیه و چالش برگزار شد و در این راستا با از مسئولان و مردم نهایت تشکر را داشت.

وی با بیان اینکه امروز نمایندگان و هواداران آنها سرانجام پس از چند روز نتایج کار خود و کاندیدایشان را می‌بینند، اظهار امیدواری کرد که افراد اصلح به مجلس راه یابند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: شیطنت‌های آمریکا برای ناامید کردن ملت ایران از انقلاب اسلامی است و باید گفت که در مناسبت‌ها و رویدادهای این چنینی ملت تمام‌قد جلوی استکبار می‌ایستد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ ایران با آمریکا جنگی سیاسی و فرهنگی است، افزود: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نبرد با دشمنان و آمریکا محسوب می‌شود که ملت ما باید با قدرت در این عرصه به جنگ استکبار برود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: خوشبختانه مردم از صبح امروز حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند و در ساعات باقیمانده تا پایان رای‌گیری حضور مردم باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به سوزاندن قرآن کریم توسط سربازان آمریکایی در افغانستان بیان کرد: امروز دیگر کسی تردیدی در دشمنی آمریکا با قرآن و اسلام ندارد و اهانت‌های مکرر آنها به قرآن کریم نشان‌دهنده وحشی‌گری آمریکایی‌ها و دشمنی آنها با دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مردم باید بر خلاف خواسته‌های دولت مستکبر آمریکا عمل کنند و اگر امروز آمریکا خواستار عدم شرکت مردم در انتخابات است مردم باید خلاف حرف او عمل کرده و در انتخابات شرکت کنند.

نعیم‌آبادی ادامه داد: ملت ایران هر زمان خلاف خواسته‌های آمریکا عمل کرده موفق شده است و امروز هم ملت ایران چنان مشتی بر مغز آمریکا خواهد کوبید که قدرت تفکر خود را از دست خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای بتواند یک‌بار دیگر درسی بزرگ به استکبار و دشمنان نظام دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول