اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

حضور یک عروس و داماد در شعبه اخذ رای پاکدشت

خبرگزاری فارس: همزمان با روز حماسه آفرینی ملت غیور ایران اسلامی یک عروس و داماد پاکدشتی با حضور در شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت رای خود را به صندوق انداختند.

حضور یک عروس و داماد در شعبه اخذ رای پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همزمان با روز حماسه آفرینی مردم دلاور ایران اسلامی، وحید کاظم‌زاده و ملیحه براتی عروس و داماد پاکدشتی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مصلای نماز جمعه شهر فرون‌آباد در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت به ندای ولی‌امر خود لبیک گفته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری رای خود را بر صندوق انداختند.

وحید کاظم‌زاده در جمع خبرنگاران مستقر در این حوزه انتخابیه عنوان کرد: ما با حضور در این مکان مقدس زندگی مشترک خود و شرکت در عرصه سیاسی کشور زندگی مشترکمان را آغاز کردیم تا به جهانیان نشان دهیم در همه شرایط پای انقلاب ایستاده و از آرمان‌های والای امام و شهدا و مقام معظم رهبری پیروی کرده و حمایت خودمان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون شهدا است اعلام کنیم.

وی در ادامه افزود: استقلال، آزادی و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و ما نیز باید با تمام توان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

ملیحه براتی نیز در ادامه مردم را برنده اصلی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: از مردم غیور ایران اسلامی می‌خواهم در فرصت باقیمانده با حضور در شعبات اخذ رای حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح رای خود را به صندوق‌ها بریزند چرا که رای‌های مردم تیری در چشم دشمنان نظام است.

وی در پایان تصریح کرد: مردم غیور ایران اسلامی در حمایت از انقلاب اسلامی، امام و مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش انقلاب و خون شهدا امروز با حضور با صلابت خود حماسه دیگری را ثبت و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول