اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

حضور مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند سیلی محکمی به استکبار جهانی است.

حضور مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امروز 12 اسفند روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم انقلابی ما با حضور در عرصه انتخابات سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی می‌زنند و امنیت و اقتدار کشور را بیمه می‌کنند.

وی، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) و شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد می‌کنند.

خطیب جمعه رودسر، با بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری پیچیده‌ای کرده تا در زمان برگزاری انتخابات و بعد از آن بتواند مانند سال 88 فتنه دیگری بپا کند، ادامه داد: باید تمام کاندیداها و طرفداران آنها مراقب باشند که بهانه به دست دشمنان ندهند و در پایان رقابت‌های انتخاباتی چه کسی که پیروز است و یا به ظاهر شکست خورده نتیجه انتخابات را بپذیرد و تسلیم شود.

وی، از تمام کاندیداهایی که با رعایت قوانین و مقررات به انتخابات شور و نشاط دادند تشکر کرد و ابراز داشت: در صورت پیروزی رقیب، ما جزو نخستین کسانی خواهیم بود که به او تبریک می‌گوییم.

وی، به لزوم وحدت همگان و تبعیت از قانون انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و سوء استفاده از نقاط اختلافی بین کاندیداها بوده تا در صورت امکان پروژه ضد امنیتی کردن فضای انتخابات را فراهم کنند و اگر بتوانند در جریان رقابت‌های انتخاباتی به ایجاد تقابل بین کاندیداها و طرفداران آنها بپردازند و در کشور ایجاد ناامنی کنند که باید همه با رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون‌مداری و بصیرت و هوشیاری زمینه ناامنی را از بین ببرند.

وی یادآور شد: تمام کاندیداها و گرو‌ه‌های سیاسی که در انتخابات مجلس نهم حضور دارند با در نظر گرفتن منافع ملی در گسترش چتر امنیت انتخاباتی حرکت کرده و راه هرگونه فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی را در اجرای پروژه‌های ضدامنیتی در بازه زمانی انتخابات را مسدود کنند چرا که دشمن در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تلاش زیادی کرد که از غفلت‌ها سوء استفاده کرده و فضای ناامنی را در کشور حاکم کند و با استفاده از همین غفلت‌ها بود که توانست فضای فتنه را ایجاد کند بنابراین در انتخابات نهم مجلس هوشیاری و بصیرت ملی از جمله موارد اساسی در برپایی حماسه مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول