اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

رستگاری ملت ایران در انتخاب کردن شایستگان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: رستگاری ملت وفادار ایران در مسیر امام، شهدا و ولایت انتخاب اصلح‌ترین افراد برای حضور در جایگاه قانون‌گذاری است.

رستگاری ملت ایران در انتخاب کردن شایستگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: آنهایی که احساس می‌کنند ایران امروز به مجلسی توانمند و کارآمد نیاز دارد باید ادای تکلیف کرده و با حضور در صحنه و برگزیدن انسان‌های صالح به شکل‌گیری مجلس توانمند با نمایندگانی همچون مدرس کمک کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در سی و دومین آزمون سخت خود در مواجهه با استکبار نیمی از راه را با موفقیت سپری کردند و تا آخر وقت رأی‌گیری ضرورت دارد همه در صحنه بوده و به تقدس و پاکی مجلس و نماینده اصلح به عنوان وکیل همه مردم رأی دهند.

رشتبری شور و هیجان انتخاباتی را در ایران موجب دق کردن نظام کفر اعلام کرد و افزود: آنهایی که چشم دیدن نظام و انقلاب را ندارند با دیدن حضور آحاد مردم سرافکنده شده و حیات واقعیشان را به یغما رفته می‌بینند.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: نمایش حداکثری مردم بار دیگر دشمن را رو سیاه و به تقویت امید و نشاط بهار اسلامی کمک می‌کند چرا که این انتخابات اولین حضور گسترده آحاد جامعه در الگودهی به سایر ملت‌ها است.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال خطاب به کاندیداهای پیروز در این میدان و افراد ناکام در صحنه خدمتگزاری اضافه کرد: نباید رقابت‌ها به تنش و برخی التهاب‌های کاذب بینجامد چرا که تمام کاندیداها از سر دلسوزی و انجام تکلیف در صحنه حاضر شده و سعی کردند به بهتر برگزار شدن انتخابات و پرشور و حرارت این صحنه‌ها کمک کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر عده‌ای بخواهند بعد از اعلام نتایج بر اثر ناخشنودی و نارضایتی فضا را ملتهب کنند، در حرکت اهداف دشمن گام برداشته‌اند و چنین افرادی مورد ترد مردم هستند.

رشتبری در ادامه سخنان خود به یادگار ارزشمند امام راحل کمیته امداد به عنوان حامی مستضعفان و شکل‌گیری این نهاد مقدس و انقلابی را بیان کرد و ادامه داد: در آستانه سال نو همه وظیفه داریم از نیازمندان جامعه حمایت کنیم.

وی همچنین روز درختکاری را گرامی داشت و گفت: آن چه که امروز به طراوت و نشاط جامعه بیشتر کمک می‌کند، کاشت درخت و توسعه فضای سبز است.

این مسئول کاشت و نگهداری درخت را وظیفه خطیر برای امت اسلامی برشمرد و افزود: آنهایی که به تخریب چنین جلوه‌های زیبا از رحمت الهی کمک می‌کنند شایسته اهداف انسانی نیستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول