اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی انتخابات کرمان:

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات چشمگیرتر است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات مجلس چشمگیرتر است.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات چشمگیرتر است

 احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق ساعت آغاز رأی‌گیری در سراسر کشور پرشور بود.

وی تصریح کرد: حضور آحاد مردم در شعبه‌های اخذ رای که توسط اعضای هیئت اجرایی مورد ارزیابی، بازرسی و بررسی قرار گرفت، بسیار با‌شور و نشاط و وصف‌ناشدنی بود.

سعیدی ابراز داشت: این حضور به گونه‌ای بود که در تمام حوزه‌های اخذ رأی افراد مسن، میان‌سالان و جوانان حضور پرشور و با‌نشاط داشتند و حضور رای اولی‌ها نسبت به دیگران چشمگیرتر بود.

وی تصریح کرد: نکته زیبای انتخابات امروز این است که در حوزه‌های اخذ شاهد شور، حماسه ولایی و ارزشی در تک‌تک شرکت کنندگان در حوزه‌ها نمایان‌گر بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: امروز قدرت‌های استکباری به صورت جدی وارد میدان شده‌اند تا با ابزار و امکانات تبلیغی حضور مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات کم‌رنگ و ضعیف جلوه‌گر شود، اما ملت ما به دلیل اینکه دیگر آزمایش‌های متعدد در طول سه دهه پس از پیروزی انقلاب در صحنه حاضر شدند.

سعیدی عنوان کرد: به اعتقاد تحلیل‌گران سیلی ملت در این دوره از انتخابات سهمگین‌تر ‌بر صورت دشمنان وارد می‌شود و همچنین درصد مشارکت در انتخابات به نسبت دوره‌های گذشته چشمگیرتر و پرشورتر می‌شود.

وی اذعان داشت: دنیای استکبار نمی‌خواهد همراهی ملت را بپذیرد در حالی که بیش از 33 سال حضور ملت ما در صحنه‌های مختلف را ارزیابی کرده است.

سعیدی تصریح کرد: ملت ایران با عزم، اراده و سوابق سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در حال حرکت به سوی قله‌های عزتمندی و قطع وابستگی کشور در ابعاد مختلف به بیگانگان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما در حماسه امروز دنیای مستکبر را مات و مبهوت می‌کند و مقاومت، صلابت و ایستادگی در مسیر صیانت از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری فرزانه را به رخ جهانیان می‌کشد.

سعیدی بیان داشت: مردم ایران امروز با انتخاب چهره‌های صالح و شایسته مجلسی مؤثر برای یک دوره قانون‌گذاری کشور انتخاب می‌کنند.

وی افزود: ترکیبی که برای انتخابات لحاظ شده بود و تمهیداتی که برای اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات اندیشیده بودند به نسبت گذشته بسیار دقیق‌تر و منسجم‌تر بود به گونه‌ای که تمام حوزه‌های اخذ رأی رأس هشت صبح رأی‌گیری را با توجه به حضور مردم آغاز کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: شعبه‌های سیار اخذ رای نیز در مکان‌هایی مانند نمایشگاه بهاره و شهرک‌های دور افتاده کرمان اخذ رأی را انجام می‌دهند.

وی گفت: با توجه به حضور افراد تأثیرگذار در انتخابات و توجه مدیریت ارشد استان کرمان و رئیس ستاد انتخابات و فرماندار کرمان به نظر می‌رسد، بهترین دوره در برنامه‌ریزی انتخابات رقم بخورد.

سعیدی همدلی و همراهی مجریان انتخابات از جمله نیروهای نظارت، اجرایی و بازرسی را مطلوب خواند و ابراز داشت: این هم‌دلی ارزشمند موجب می‌شود تا انتخابات سالم‌تری در استان کرمان رقم بخورد.

وی عنوان کرد: اعضای هیئت اجرایی شهرستان کرمان با آغاز انتخابات در قالب تیم‌های دو یا سه نفره با توجه به حجم شعب اخذ رأی تقسیم شدند و حوزه‌های انتخابیه را مورد بازدید قرار دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه تا پایان ساعت اخذ رای سرکشی به حوزه‌های اخذ رای در کرمان توسط اعضای هیئت اجرایی ادامه دارد، ابراز داشت: مأموریت جدید این هیئت با دریافت صندوق‌های رأی و محاسبه مجموع آرا ادامه می‌یابد.

وی ابراز داشت: سعی می‌شود تا فردا صبح صورت جلسه نهایی آماده شود و آرا نامزدها و راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور به استانداری اعلام شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول